Vraag

Zwanger? HELP

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Nou ik ben dus aantal x naar bed geweest met mijn vriend, ik was toen niet aan de
pil maar de condoom is toen geklapt in mij, er zat alleen voorvocht in, heb de morning after pil 2 dagen erna geslikt & ben nu ongesteld, ik ben dus ook vanaf nu aan de pil gegaan, maar al een tijdje voel ik iets gaars in mijn buik, ben snel vermoeid & duizelig en ene x lijk ik dunner en andere x zie ik een buikje in mn onderbuik.. Aangezien ik wel gewoon ongesteld ben geworden dacht ik dus niks maar nu ik ineens deze hele nacht heb overgegeven vraag ik me toch wel een beetje af wat er aan de hand is.. Ook begon mijn menstruatie niet met bruinige afscheiding (wat ik normaal wel heb) maar met fel rood, daarna kwam er wel bruinig weer ? Wat kan dit zijn? Ook als ik kotste was het alleen water achtig en geen eten HELP

10 reacties

Ik zal je vertellen dat de symptomen die je hier op noemt niet echt bij een zwangerschap voor komen. Welke symptomen wel vaak voor komen zijn: pigmentvlekken, futloos haar (of juist super mooi en glad haar) Wat ook vaak gebeurd is dat je borsten naar maten groeien omdat er melkklieren ontstaan. Ik zal in jouw geval gewoon een bezoek aan de huisarts brengen of het gewoon tegen een vertrouwd persoon vertellen (Niet dat je denkt dat je zwanger bent maar de symptomen waar je last van hebt vertellen) Als dat niet werk zal ik eigenlijk pas naar de huisarts gaan. En trouwens nog een hele belangrijke je kan niet ongesteld zijn als je zwanger bent dus dan zal het wel heel raar zijn als het wel zo is 😉.

Veel sterkte 😉
Hoiii jaa nou het is 4 weken geleden dat het gebeurt is, en voel steeds veranderen, en jaa ook mijn borsten zijn snel gegroeit en doen veel zeer
Wanneer ben je ongesteld geweest?
Ben nu atm ongesteld
lol
Als je én de pil goed hebt geslikt, zonder overgeslagen dagen etc én je hebt morning after pil, lijkt het me sterk dat je zwanger bent.
Maak je maar geen zorgen.
Heyy, je hebt de morning-afterpil geslikt goezo! Maar na 4 weken kan je nog geen dikkere buik hebben door de zwangerschap. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. En als je echt twijfelt doe een zwangerschapstest! Dan heb je zekerheid. Xx
Ik slikte de pil toen nog niet, pas sinds deze week
Je hebt gewoon bijwerkingen van de pil! Had ik ook, ik ben (samen met de puberteit) 2 cupmaten omhoog gegaan (ookal is dat wel zeldzaam,
De bijwerkingen van de buikpijn, raar gevoel, overgeven etc. had ik ook toen ik begon, en je had eigenlijk helemaal niet migrn beginnen, als je sexueel actief bent wordt het aangeraden eerdt te wachten tot je ongesteld bent geweest, zodat je zeker weet dat je niet zwanger bent!

Reageer