Vraag

zwanger door vingeren ??

  • 3 November 2019
  • 6 reacties
  • 3058 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

kan je zwanger worden door vingeren als je 1 uur geleden hebt afgetrokken en een beetje sperma aanraakt (heb in dat uur omgekleed, honden uit laten, geknuffeld, honden geaaid)


6 reacties

Badge

Volgens mij kan je wel zwanger worden maar de kans is zo klein dat het bijna onmogenlijk. Maar ik zou toch kijken of je optijd ongesteld word! Voortaan gewoon je handen wassen!

Zoals eendommeisje zegt is de kans klein, maar let inderdaad goed op voortaan.

 

JSD

dat is bijna onmogelijk maak je geen zorgen xx

Je kunt hierdoor niet zwanger raken, als je sperma op je handen krijgt en je gaat door met je dagelijkse bezigheden droogt het sperma op(al redelijk snel). Als sperma droog is, is het over&out ermee. Er zit dan geen leven meer in.

Hey,

Je kan zeker niet zwanger worden, De sperma delen gaan dood omdat ze blood worden gesteld dus geen zorgen. Zoals mensen hierboven al zeggen. Was gwn lekker jouw handjes na dat je seksuele dingen hebt gedaan. Daarnaast adviseer ik ook om je handen (zonder zeep) te wassen voor dat je vingert want dan voorkom je infecties. 
 

k hoop dat dit je helpt

Xx Darlingyou

Je bedoelt de hond zwanger maken of zwanger worden door de hond zijn sperma omdat het niet echt duidelijk is? Een mens kan geen dier bevruchten of omgekeerd omdat de structuur anders is en dus onmogelijk.

Even vingeren is niet genoeg om een bevruchting te geven want pak sperma smeer dit op de lippen maakt je nog niet zwanger. Er is een ejaculatie nodig om een eicel te bevruchten. 

Ben voor een reden blij dat op school seksuele opvoeding gegeven wordt.

Reageer