Beantwoord

Zwanger door vingeren?

  • 21 May 2019
  • 5 reacties
  • 1480 Bekeken

Badge
Hoii

mijn vriendje heeft mij gisteren gevingerd...
voordat hij me vingerde hebben we drooggeneukt hij had wel voorvocht maar hij had wel voordat hij me vingerde zn handen gewassen

ik zou over 2 dagen ongesteld moeten worden maar ik ben nu bang dat ik niet ongesteld word

ik heb een soort menstruatie kalender app op me telefoon en er staat dat ik in me “niet” vruchtbare periode ben wat houd dat in??

ik ben nu bang dat ik zwanger ben

is dit mogelijk?
k ben namelijk best bezorgt😬😬

X anoniem
icon

Beste antwoord door X.SC 21 May 2019, 18:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +2
In principe is die kans er, maar de kans is echt heeel erg klein. Houd het gewoon in de gate en als je echt zeker wil zijn gewoon een test kopen bij de kruidvat.
Hey,
de kans is mega klein in voorvocht kunnen
zaadcellen zitten maar dat zijn er maar heel weinig
en je zegt ook dat hij zijn handen heeft gewassen dus ik zou me niet te veel zorgen maken
hou het even in de gaten
Badge
de kans dat je zwanger bent is echt ini mini maar ik denk eigenlijk niet dat je zwanger bent. natuurlijk jongens krijgen dan een stijve en worden nat maar daar zitten nog geen zaadcellen in. en je hebt drooggeneukt dus dan moet het door de onderbroek en broek gaan en dat is een lange weg. als heb nu aan het trekken bent en daarna komt hij klaar en je wilt je daarna je eigen gaan vingeren dan moet je dat niet doen maar dat snap je vast zelf ook al wel.

je kan altijd alles vragen !!

Groetjesss
Déjay

Er is niet een hele grote kans hoor! Maar je kan voor alle zekerheid een test doen!

Reputatie 3
Badge +1

hii

de kans is echt megaaa klein dat je zwanger ben dus niet al te veel stressen maar als ik jou was zou ik wel even een test halen!

Succes! 

Reageer