Vraag

zwanger door vingeren

  • 17 October 2017
  • 5 reacties
  • 12702 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoooiii!
ik heb al een tijdje een vriend en we gingen dingen uitproberen zoals vingeren, hij heeft zich niet afgetrokken niks schone handen (ik laat hem altijd eerst zijn handen wassen) ik wil gwn voorkomen dat op zwanger ben. maar nu is de vraag? ben ik zwanger? ik stress hem voor niks hij vingert bij etc beft me kun je daarvan zwanger raken nee toch? en van droog neuken? gwn met kleren aan, dat kan toch niet? als je een broek aan hebt en daar onder nog eens een onderbroek, lijkt me ingewikkeld. kan iemand me helpen?

gr lisa

5 reacties

Hoi

Normaal kan je niet zwanger worden van vingeren want daar is er sperma voor nodig. Als je vriendje met zijn vingers sperma heeft aamgeraakt en je dan vingerd dan kan dat wel maar je zegt dat hij zijn handen moet wassen voor dat hij jou vingerd dus je kan niet zwanger worden! Maak je maar geen zorgen!

Gr Dogar
Hi AsianLisa,

ik denk niet dat je daar zwanger van kan worden, maar lees even voor de zekerheid wat op deze site staat:
https://www.sense.info/zwanger/niet-zwanger-worden

groetjes,
M&M's
Je kan daar zo ver ik weet niet zwanger van worden, maak je maar geen zorgen :3. Btw.. LOVE TO YOUR KAWAII POTATO PF.!

Groetjes Depressed wolf. And a True otakuuu.!
@depressed wolf xx
Ikr die pf is echt legendary xD
Badge
je kan niet zwanger worden door vingeren. Want er komt geen sperma uit iemands vinger dus je kan niet zwanger zijn

Reageer