Skip to main content

Hallo, ik ben een meisje van 15 jaar en heb een vriend. We hebben een week geleden geen seks gehad maar ik heb wel op hem gezeten en een beetje gewreven. Hij is niet klaar gekomen die dag maar ik ben toch bang dat ik zwanger ben geworden door voorvocht. Hij is wel voordat we het deden naar de wc geweest om te plassen. Ik moet over een week ongesteld worden. Zou het kunnen dat ik zwanger ben?

Ik zou rustig blijven voor nu en afwachten... door de stress kan het zijn dat de menstruatie uitgesteld word. Mocht het toch zijn dat de menstruatie uit blijft kun je bij de kruitvat een zwangersschapteste halen. Voor nu lijkt het me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent omdat hij niet in je is geweest en of is klaargekomen.

Als je het volgende keer doet raad ik het aan op de pil en of condoom te gebruiken!


Hallo, ik ben een meisje van 15 jaar en heb een vriend. We hebben een week geleden geen seks gehad maar ik heb wel op hem gezeten en een beetje gewreven. Hij is niet klaar gekomen die dag maar ik ben toch bang dat ik zwanger ben geworden door voorvocht. Hij is wel voordat we het deden naar de wc geweest om te plassen. Ik moet over een week ongesteld worden. Zou het kunnen dat ik zwanger ben?

Gewoon rustig blijven, als eerst zou ik een aftermorningpil nemen als het nog niet te laat is, daarna zou ik gewoon een zwangerschapstest doen en afwachten


Ik begrijp je verhaal niet helemaal. Áls hij erin is geweest, is er een kans dat je zwanger bent, ook als hij niet in je is klaargekomen. Als hij er niet in is geweest is de kans nihil.


geen seks

niet klaar gekomen

Over het algemeen wordt je zwanger als je wel seks hebt en anders niet.
Ik weet niet wat “op hem zitten” inhoudt, dus daarover kan ik niet echt oordelen.
Wat gebeurde er met het voorvocht?
Ik zie even niet in hoe dat een probleem vormt als het niet in je buurt is gekomen.


Reageer