Vraag

zwanger???

  • 24 October 2019
  • 2 reacties
  • 323 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey, 

 

ik ben een meisje van 16 en heb al een tijdje een vriend. Wij doen het altijd met condoom alleen hebben we afgelopen week seks gehad zonder condoom. Ik maak me best zorgen over dat ik zwanger ben. Ik heb wel een spiraaltje. Hebben jullie enige ervaring met seks zonder condoom?! Of over hoe betrouwbaar een spiraaltje is? Of wanneer je kunt testen of je zwanger bent ?

 

groetjes,


2 reacties

Hoi! Ik heb ook een spiraaltje en je hoeft je dan echt 0 zorgen te maken dat je zwanger bent. Ik heb ook altijd seks zonder condoom en dat kan gewoon. Dat zou ik voortaan ook altijd doen als ik jou was, is veel makkelijker en lekkerder. Heb je wel een beetje van de seks genoten?

Met een spiraaltje ben je volkomen veilig omdat de eierstokken die het eitje voor bevruchting tegengehouden wordt door dat spiraaltje maar 1 ding sperma kan niet altijd al te 100% veilig zijn door soa's wil je een test wat mij onnodig lijkt dan kan dit 2 weken voor de nieuwe menstruatie cyclus na het geslachtsgemeenschap dit wil dus zeggen dat als bv je menstrueert de 20ste elke maand je de test 14 dagen ervoor doet en dus op de 6de dan normaal zie je als er een nieuw eitje is of niet zo niet zal dit zeggen positief wat zwanger is of + negatief is dus - 

Reageer