Vraag

zwanger

  • 19 October 2019
  • 6 reacties
  • 368 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi,

4 dagen geleden moest ik ongesteld worden maar dat ben ik niet. ik heb heel vaak dat ik het 2 weken later heb dus daar kijk ik niet heel raar op. maar gisteren heb ik het voor het eerst gedaan met condoom. toen is hij er 1x in geweest zonder condoom maar ook gelijk weer eruit. het was 5 seconden. kan ik nu zwanger zijn?


6 reacties

Lastig te zeggen.

Een zwangerschap is in principe opspoorbaar zes dagen na je ovulatie (eisprong), dit is twee weken na je vorige menstruatie. Maar je kunt pas een echt betrouwbare zwangerschapstest doen vanaf de eerste dag waarop je normaal gesproken zou menstrueren.

Omdat je zo onzeker bent kun je op bijgevoegde site een kijkje nemen dit zijn symptomen die doen denken dat je zwanger bent maar het niet zo is. Apothekers helpen ook graag want het is hun werk dus heb geen schrik en 1 tip heb je een plas een beetje alvorens je op de test plast want de eerste druppels kunnen ook een foute melding geven 

https://www.24baby.nl/zwanger-worden/hoe-zwanger-worden/overtijd-maar-niet-zwanger/

Een test kost ongeveer een €2-10 of 40 maar best die rond de €10 omdat die van 2 zeer onbetrouwbaar zijn en die van tegen de 40 te ingewikkeld zo'n van 40 zei dat ik zwanger ben en ik ben een transseksueel dus dat kan niet. Best zijn de clearblue strip omdat deze het buiten 1x toch altijd correct hebben en wil je discretie zo'n strip kun je online kopen en enkel degeen die besteld krijgt het pakket 

Wel mag ik vragen ben je ziek zo ja weet dit verminderd de menstruatie.  waarschijnlijk ben je overtijd wat niet zo vreemd is want meerdere meisjes heeft dit wel eens mijn liefje was 1 keer bijna 3 weken over tijd en dacht zwanger te zijn niet dus. Maar zeker is dat niet.

 

Reactie aangepast dor De Kindertelefoon ivm incorrecte informatie. Zoals@Sc flexbeertje zegt, kun je al zwanger worden van voorvocht - dus al voor ejaculatie.

nee ik ben niet ziek, ik heb heel vaak dat mijn ongesteldheid later komt daarom weet ik niet of ik nu zwanger ben. ik heb het 2 dagen geleden gedaan wanneer zou ik dan een test kunnen halen?

Hoi!

Was dat voor of na het klaarkomen?

Groetjes!

 hij is die avond helemaal niet klaargekomen 

Wel mag ik vragen ben je ziek zo ja weet dit verminderd de menstruatie.  waarschijnlijk ben je overtijd wat niet zo vreemd is want meerdere meisjes heeft dit wel eens mijn liefje was 1 keer bijna 3 weken over tijd en dacht zwanger te zijn niet dus. Maar zeker is dat niet.

 

Reactie aangepast dor De Kindertelefoon ivm incorrecte informatie. Zoals @Sc flexbeertje zegt, kun je al zwanger worden van voorvocht - dus al voor ejaculatie.

Badge +1

Hoi!

Was dat voor of na het klaarkomen?

Groetjes!

In principe zou dit ook niet veel verschil maken, ivm het voor vocht. In het vocht kunnen ook spermacellen zitten & dat vocht heb je al voordat men klaarkomt. 

 

Je kan het beste een test kopen, dan ben je zeker van het antwoord want ook nu is het lastig te beantwoorden.

 

Joejoe!

 

Hoi!

Was dat voor of na het klaarkomen?

Groetjes!

Reageer