Vraag

ZWANGER

  • 10 September 2019
  • 9 reacties
  • 1106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst gepijpt maar ik slikte perongeluk het sperma in ben ik nu zwanger? Kan iemand mij helpen

Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 9

9 reacties

hallo, zal ik je geruststellen
je kan niet zwanger worden als je sperma doorslikt.
Nee @JustHelpingBoy je kan NIET zwanger worden door het door te slikken
Gr joey
Je kan niet zwanger worden door sperma te slikken
Je kan niet zwanger worden door het in te slikken. Als je het inslikt gaat het naar je maag en dan naar je darmen, hey kan dus niet in je baarmoeder komen. De enige manier waarop je zwanger kan worden is via je vagina.

Liefs Lexy
Hey Selena

Zoals je in de reacties kon lezen, kan je door orale seks niet zwanger worden. Wel zou ik je graag wijzen op het risico op een soa. Om deze te voorkomen gebruik je best een condoom.

Groetjes
Kenshin

Ja je bent nu zwanger suc6

Ja je bent nu zwanger suc6


       niet waar

Selena,

 

Je kunt zoals je nu vaak genoeg kunt lezen niet zwanger worden door sperma die je ingeslikt hebt.

Je kunt alleen zwanger raken via beneden :) 

Toch wil ik je aanraden om aan die jongen te vragen of hij al meerdere keren seks gehad heeft. Want hij kan als hij dat vaker gedaan heeft een SOA met zich mee brengen. Die SOA kan hij aan jouw overdragen en dat is niet fijn! Zoja? Doe dan even een test.

mar bang te zijn voor een zwangerschap? Dat hoeft niet! want dat kan gewoonweg niet!

 

Groetjes,


A.

Zwangerschap kan enkel door geslachtsgemeenschap en zonder bescherming wat wel kan door orale seks is een soa die veel gekend is als Herpes (koortslip) op zich geen ramp omdat het een koortslip is maar het kan een zeer irritante jeuk geven aan je privé maar ook aan de mond.

1 tip begin niet met seks als je niet op de hoogte bent van anticonceptie en SOA want dit kan verkeerd lopen. Meestal als 15 jarige krijg je op school seksuele opvoeding waar je dan op de hoogte wordt gebracht.

Ik leerde zelfs hoe een condoom ontrold wordt door deze af te rollen op een houten penis en veel zijn van hahaha maar lach maar want het is tenslotte je gezondheid. Herpes, Chlamydia dat verdwijnt ooit maar HIV of AIDS is een een ander geval en kan dodelijk zijn omdat dit de bloedcellen die tegen ziektes vechten doet afsterven en een ziekte dus alle kansen krijgt om uit te breiden.

De grootste risico groepen zijn homoseksuele maar doe je het veilig en verantwoordt is de kans klein.

1 tip doe je aan oraal was de geslachtsdeel en geen seks voor het oraal omdat de geslachtdelen vocht afscheiden en dat draagt bacteriën mee je zit oraal te plezieren en dus krijg je bacteriën binnen 

Reageer