Vraag

Zwanger?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Ik ben 14 jaar, en heb al 3x sex gehad met een andere jongen maar met de laatste keer sex ging het fout en ben ik bang dat ik nu zwanger ben ben al 2 maanden nie ongesteld geweest ben nu 14 weken verder heb al klein buikje en heb in week 12 wel 3 dagen lichte bloed verlies gehad. Maar me ouders geloven me niet. En had 3 testen gedaan 1 was negatief en 2 waren positief wat moet ik doen??

Groetje meisje van 14 jaar

20 reacties

Wacht het nog heel even af, of ga maar een huisarts ofzo.
En bedenk vast wat je wil gaan dooien als je wel echt zwanger bent, het kind houden en kans hebben om het kwijt te raken, of abortus plegen

Veel succes
~Asy
Ja kijk ik zou wel naar een huisarts willen gaan maar ik ben bang dat ik daar nog te jong voor ben om daar een afspraak te kunnen maken. Maar ik wacht eerst nog wel ff af.
Je bent als het goed is niet te jong voor een afspraak van de huisarts.
Nu is het nog de vraag wat jij wilt gaan doen, omdat de tests positief waren.
Oke, ja ik zal maandag voor school denk ik ff langs de huisarts gaan. Ja ik weet zelf ook niet eens wat ik zout moeten doen ik vind zelf beetje vroeg om nu al een kind te kunnen hebben, omdat ik zelf nog kind ben kan ik nu echt nie voor een kind gaan zorgen. Maar ja zelf vind Ik het zielig om da kind weg te laten halen. Dus ja moeilijke keus allemaal
Om maar mijn ongevraagde mening te geven:
Zielig om het te voorkomen?
Nouja, nadat je het voogdij krijgt ben je er tot het 21ste levensjaar verplicht om voor diegene te zorgen.
Daarnaast zou het juist sneu zijn voor dat theoretische mens, die al met ellende wordt geboren.

Daarnaast is het te vroeg om het een kind te noemen, laat staan een leven wezen.
Niet alleen is het niet levensvatbaar op dit moment, het functioneert letterlijk als een orgaan in jouw lichaam.

Je ziet ook wel eens dat argument voorbijkomen dat je iemands kans op een leven ontneemt.
De laatste keer dat ik keek hadden diezelfde mensen geen enkele moeite met ongesteldheid of veilige seks, terwijl je dan ook voorkomt dat een eicel het doel voltooit.

Hier eindigt mijn mening stukje, maar er zitten zeker losse eindjes.

"Maar me ouders geloven me niet. "
Oja....
Omdat je nog geen zestien bent kun je geen voogdij over iemand krijgen.
Jouw ouders kunnen dat wel, dus voor hen is het wel zo fijn om jou wel te geloven.
Ja ik ben wel zwanger al 14 weken en 5 dagen. Alleen mij buik was gister echt enorm maar ik keek net in de spiegel maar ik heb helemaal geen buik. Hoe kan dat??
Het kan zijn dat je gister op een andere manier in de spiegel keek (andere houding ) ofzoiets
Weet je al of je het kindje wilt houden?
Ja het liefst wil ik het wel houden ja maar of me ma daar zo blin mee is weet ik nie
"Hoe kan dat?? "
Positie, licht , wat je al hebt opgenomen e.d.
Daar kan het afhankelijk van zijn.

Heb je het al aan jouw bedpartern verteld?
Ik heb het wel verteld maar hij negeert me. Omdat het al lang uit is.
" maar of me ma daar zo blin mee is weet ik nie"
Heeft zij al gezegd wat zij er van denkt?
Hee als ik jou was zou ik het kindje niet weg laten halen of een abortus plegen want het leeft al en heeft een hart ( als je het naar een pleeggezin stuurt kan je het kindje zelfs nog een keer opzoeken) er zijn zat mensen die geen kinderen kunnen krijgen en die wel graag een kind willen dus doe het baby’tje niet weg en geef het dan aan mensen die er wel voor kunnen zorgen!!!!


Gr probleemmeisjes2004
Ja dat kan ook ja
hii kimberley,
we zijn alweer 4 maanden verder en ik vraag me af, ben je nu uiteindelijk zwanger of niet? en zo ja wat doe je met het kind?
Idd ik ben ook best benieuwd ga je het kind houden of nie n gelooft je moeder je nu eindelijk
Je kan er van uitgaan dat je zwanger bent... Dat je ouder je niet geloven is gestoord ga op eigen houtje naar de huisarts hij heeft geheimhouding plicht en weet hoe hij jou kan helpen.

Maak wel zelf de keus of je het wilt houden of niet (als dat nu nog kan geen expert ofzo) wand dat is het belangerijkst❤️ en of je moeder dat leuk vind of niet is niet haar keus je wilt het houden en je hebt daar vast al goed over na gedacht ❤️
Ik persoonlijk zou het kind houden maar dat is allemaal jou keuze ik heb heel veel verhalen gehoord van vrouwen diepte snel besliste en daarna depressief zijn
Ik weet zeker dat als je erover gast praten met bv de kindertelefoon dat het goed komt vertel het je ouders en ga met hun nadenken en als je het wil houden beel succes ik wens je steun vertrouwen Rn inzicht bij je beslissing liefs Anne gea

Reageer