Zwanger?

• 6 November 2015
  • 12 reacties
  • 742 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nog geen echte seks gehad, maar vorige week heb ik wel naakt geknuffeld enzo met mijn vriendje. Hij is niet klaargekomen tussen mij maar er was daarvoor wel voorvocht enzo en ik heb gelezen dat dat kan lekken in je vagina. Ik ben nu een paar dagen overtijd terwijl ik normaal precies op tijd ben ... Overal lees ik andere verhalen of het mogelijk is om hierdoor zwanger te worden. Als iemand me kan helpen, alvast bedankt.

12 reacties

Hoelang ben je al ongesteld?? Als je naakt knuffelt, en zijn penis dus jiet in je vagina is geweest kun je eigenlijk niet zwanger zijn, als je het zeker wilt weten, kun je altijd een testje doen, maar ik zou gewoon nog even wachten je bent nog jong!! (En maagd?? Want dan zou het eigenlijk heel erg onmogelijk zijn door het vliesje word de ingang dan namelijk kleiner en dat een heeeel klein beetje voorvocht daar doorheen gaat lijkt me niet) ook is je vagina zuur dus zal dat kleine beetje voorvocht niet overleven. Laat je even weten hoe t verder gaat?

Succes!
Groetjes Nath
Thx voor je reactie :)
Ik ben al ongesteld sinds mijn 11e dus nu ongeveer 2,5 jaar . Ben nu een week overtijd en ik denk dat ik symptomen van zwanger zijn heb (maar misschien beeld ik me het in...) Ik ga denk ik deze week of volgende week een testje doen als ik niet ongesteld word..
Succes, laat je me weten wat t testje zegt??
Ik ben nu 2 weken te laat maar heb niet echt tijd gehad om een test te kopen (toetsweek nu):(
Oeii succes met toetsweek! En dan maar zo snel mogelijk checken
Je kunt alleen zwanger zijn als je vriendje met zijn stijve penis diep in jouw vagina sperma heeft gespoten. Heeft hij dat niet gedaan, ben je niet zwanger en beeld je het je allemaal alleen maar in.

Oh en zwanger worden van voorvocht kan ook alleen als hij met zijn penis in jouw is geweest en toen voorvocht heeft gelekt.

Groetjes.
Al een test gedaan?

Denk niet dat je zwanger daardoor kan komen hoor
Ik ben ongesteld denk ik!!!!!!!!!!!!!!
Denk je??
Ja, je kan ook bloeden tijdens je zwangerschap maar ik ga er van uit dat ik ongesteld ben dus okay
Zou anders wel enorm toevallig zijn dat je nadat je eigelijke menstruatie bloed verliest, dus komt goed!
Ik weet wel zeker dat je ongesteld bent want het is namelijk onmogelijk dat je zwanger bent.

Groetjes

Reageer