Vraag

zusje gevingerd

• 21 August 2019
  • 9 reacties
  • 7840 Bekeken

Badge
Hallo allemaal, laatst had ik (14) ruzie met me zusje (11) want ik had haar rubiks cube. en toen rende ze me kamer in en ging op me bed liggen, ik hield haar vast maar me hand gleed tussen dr benen. Ze moest lachen en ik vroeg of het lekker voelde. Ze antwoordde ja en ik ging toen een beetje heen en weer met m’n hand. ‘K liet d’r los en gooide de deken over ons heen en ik deed mijn hand in d’r broek, waarop ik wederom vroeg of het lekker voelde. Ze reageerde weer met ja. Ik deed d’r broek uit en begon te voelen en een een beetje met mn vinger in d’r kutje. Ik deed m’n vinger er in en ging een beetje heen en weer. Daarna deed ik m’n broek naar beneden en pakte dr hand en bracht m naar m’n lul. Ze begon eraan te voelen en een beetje heen en weer te bewegen. Toen twijfelde ik, zal ik hem in me zusje stoppen of niet. Ik deed het niet. Ik had haar ook niet gebeft en zij me niet gepijpt. Toen moesten we eten en we stopten. Maar ik vond het best spannend want t was de eerste keer. De volgende keer wil ik best wel verder gaan en miss wel seks. Hebben jullie tips of ook zoiets meegemaakt. Groet, ^B

9 reacties

Je vondent het bijde lekker, dus gewoon neuken
Badge
Ik vind dat je er eerst met haar er over moet praten op een normaal moment. Misschien voelt ze zich er helemaal niet fijn bij maar durfde het niet te zeggen. Als je 100% zeker weet dat ze het niet erg vond vraag haar dat ook of ze het weer zou willen of verder wil gaan. Ik denk dat het heel erg belangrijk is dat jullie er over praten want de meeste mensen vinden je maagdelijkheid verliezen best wel een ding.
En als jullie seks gaan hebben, altijd veilig.☺
Reputatie 1
Badge
De kans dat ze een soa heeft is klein dus ik zal het gewoon niet "veilig" doen. Gewoon lekker toch
Badge
Jullie kunnen allebei makkelijk een soa hebben en je wil haar ook niet zwanger ga ik vanuit, Je voelt een condoom ook niet dus ik zou het gewoon veilig doen want je kunt er problemen van krijgen als Je dat niet doet.
Reputatie 3
Badge +4
Een condoom in dit geval lijkt me handig maar is niet noodzakelijk
Is ze al ongesteld geweest? Zo nee dan zou je gewoon onveilig seks kunnen hebben
Zoja zou ik een condoom kopen
Als je dit akward vind zou je bijvoorbeeld naar een café in de buurt gaan daar hebben ze meestal in de toiletten condoom automaten
(Dit geld soms ook voor tankstations)
Maar als jullie er alle bij goed bij voelen zou ik het gwn doen
En luister goed naar elkaar

Gr joey
Hoi

Een ruzie draaide uit op intiem voelen. Dit vonden jullie beiden fijn, en jullie stopten pas toen jullie geroepen werden voor het eten. Momenteel hangt het plan in de lucht om in de toekomst gelijkaardige dingen te gaan doen.

Aangezien jullie van leeftijd verschillen, lijkt het me af te raden om hiermee door te gaan. Op latere leeftijd speelt een driejarig leeftijdsverschil nauwelijks een rol, maar rond de puberteit kan het dat wel doen. Zo zou het bijvoorbeeld kunnen dat jij aan seks een heel andere, eventueel volwassenere, betekenis geeft dan je jongere zus. Wie weet ziet zij wat jullie doen slechts als een spel, en zal ze, naarmate ze volwassen wordt, spijt krijgen van wat er zich tussen jullie afspeelde.

Kortom lijkt het me verstandig om een partner te zoeken van je eigen leeftijd. Moest je toch besluiten om verder intiem te worden met je zus, is het van belang een condoom te gebruiken. Ook als je zus nog niet ongesteld geworden is, zou het kunnen dat ze binnenkort voor het eerst vruchtbaar wordt.

Groetjes
Kenshin
Ik ga niet over het feit dat je seksuele handelingen met je zusje verricht oordelen, ik wil alleen zeggen dat als een meisje nog niet ongesteld is geweest dit niet betekent dat zij niet zwanger kan raken. Ongesteld worden is een gevolg van vruchtbaar worden. Een meisje is al vruchtbaar vóórdat ze ongesteld wordt en er is een kleine periode waarin een meisje vruchtbaar kan zijn en dus ook zwanger kan worden en nog nooit ongesteld is geweest. Het is vrijwel altijd slimmer om veilig seks te hebben, om soa's en zwangerschap te voorkomen.
Reputatie 1
Badge

ik neuk mijn zusje vaak ik ben 18 en zij is 16 we zijn heel geil met elkaar en zij vindt het heerlijk als mijn hand tussen haar benen is

Reputatie 4
Badge +3

WAT IS ER MIS MET DE MENSEN IN DE REACTIES? DIT IS ILLEGAAL

INCEST IS ILLEGAAL MENSEN. VERTEL HEM MET ZIJN ALLEN TEGELIJK DAT HIJ DAT NOOIT WEER MOET DOEN

STOP. STOP. STOP. STOP

Reageer