zusje bloot zien


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben j 17 ik heb een zusje die is 13 wij moeten altijd met de deur open douchen voor het stoom maar ik kijk altijd stiekem naar haar   ben nog nooit gezien

is dat raar als ik dat doe?  (tekst aangepast i.v.m. regel 10; geen triggerende of ilegale inhoud) is dat raar ik hoor het wel 

hebben julie naar je zus/je of broer/tje gekeken 

gr anoniem

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon


11 reacties

Nee persoonlijk heb ik het nooit gedaan.

Het kan zijn dat je het geil vind om naar deze persoon te kijken en daarom dit blijft doen.

 

Groet,

 

Badge +1

Ik denk niet dad je zusje het fijn vind als je naar haar kijkt en anders moet je het een keer vragen want als je betrapt wort heb je denk ik wel een probleem

Badge +1

En hoe zou jij het vinden als je zusje naar jou kijkt als je doucht

Reputatie 1
Badge

Ik heb een zusje van 10 en zij loopt vaak naakt door het huis dus ik zie haar vaak naakt

 

Ik denk dat dit een vorm is van incest😅

Herkenbaar en krijg vaak gelijk een stijve

Badge

waarom moet je met de deur open doucen? ik vind dat persoonlijk wel een beetje raar

Badge

Lijkt me nou niet echt tof voor haar, zij is ook aan 't veranderen en wil zeker niet begluurt worden. 

Reputatie 1
Badge +1

Mijn zus is 16 (ik 14) en loopt vaak gewoon bloot naar de badkamer. Ik ga niet speciaal kijken maar vind het best geil om haar lichaam te zien,  dus gek is het niet dat je het zou willen vind ik. Een paar jaar geleden heb ik weleens gegluurd toen ze naakt in haar kamer rondliep. Ze betrapte me en vond het niet erg maar ik schaamde me kapot. Sindsdien nooit meer gedaan. Dus: gewoon niet doen, het is je zus.

Groetjes,

Ikbentomniet

Reputatie 7
Badge +17

Zo naar je zusje kijken is wel raar ja. Ik zou er mee stoppen als ik jou was. Het is wat anders als je elkaar ziet terwijl je naakt van de badkamer naar de slaapkamer loopt of zo, maar jij gaat haar zitten begluren en dat kun je niet maken.

Badge

Ik ben 15 en heb een broertje ik vind het ook geil om naar hem te kijken als die naakt is. 

Reageer