Zus naakt en vingert zichzelf

  • 20 August 2012
  • 15 reacties
  • 12026 Bekeken

Reputatie 2
Badge +17
Ik was op vakantie en keek door een raam dat open stond en zag m'n zus daar naakt staan en ze vingerde zichzelf. Wat moet ik hiervan denken? Is dat normaal dat ik dat zie?

15 reacties

Nou, je bent zeker niet de enige die dit heeft gezien. Je hoeft er helemaal niks over te denken, de meeste meisjes doen het en het is goed dat zij hun lichaam verkennen en als zij het prettig vindt, moet ze lekker door gaan toch? Wel wat minder dat jij het hebt gezien, maar praat desnoods met haar over dat je het gezien heeft, maar niks om je zorgen over te maken.
Ik was op vakantie en keek door een raam dat open stond en zag m'n zus daar naakt staan en ze vingerde zichzelf. Wat moet ik hiervan denken? Is dat normaal dat ik dat zie?
hoe oud is ze en het is hartstikke normaal dat je zus dat doet ze is waarschijnlijk tiener dus laat haar het gwn doen 
Reputatie 2
Badge +17
Ze is 14 jaar. Dankje
oke best raar om tezien voor jouw maar ieder meisje doet het dus niets van aan trekken en zkr niet zggn tegen je zus dan gaat ze zich schamen en gaat ze raar doen.
Dat is gewoon normaal, heel veel meisjes vingeren zichzelf
geil wel :;p
dat is normaal dat ze dat doet en het was gewoon toeval dat je het zag toch?
ik zou het niet tegen haar zeggen, als mijn zusje me het zou hebben zien doen zou ik me rot schamen. 
en het is niet raar maar ik snap dat je dat vind als je je zus dat ziet doen!
Hey TrustMe,

Dat je het ziet vind ik neit 'normaal'.
Ik kan ook niet voorstellen dat t haar bedoeling was dat jij t zag!
Gewoon neit goed bij nagedacht denk ik.

Dat ze zichzelf vingert is wel normaal.
De meeste meisjes doen dat.

Je kan t zeggen, maar ik denk neit dat ze dat waardeerd.
T is best beschamend da je t hebt gezien.

xx
Als je het doet, doe dan het raam dicht en gordijnen er voor.
Niet iedereen hoeft er van mee te genieten.
Badge
Ik had meegedaan met haar
Reputatie 1
Badge

ik had haar hard geneukt in haar kont.

Badge

Ik zou haar doen, klinkt leuk. Een beetje poepseks enzo, altijd fijn

@anoniem jw @Anoniempje13 

Kids dit topic is 7 jaar oud AHAH

(incest is btw illegaal dus 'neuk' haar maar niet in haar komt en doe ook niet aan poepseks x) 

nou dat is heel normaal er zijn veel meisjes die dat doen op die leeftijd

Reageer