Zou jij hetzelfde (willen) doen?

  • 17 March 2018
  • 7 reacties
  • 654 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben een jongen van 14 (bijna 15!) en heb nog nooit een vriendin gehad, of iets seksueels gedaan (als je hand niet meeteld?). Ik word echt helemaal gek, want ik heb echt het gevoel dat ik het op dit moment nodig heb, om te weten of het het waard is of niet om me zo druk erom te maken dat ik nog niks op het seksuele gebied heb gedaan. Ik heb contact met een meid op Whatsapp en had haar gevonden op insta, zij heeft hetzelfde, ze is 16 en heeft ook nog nooit wat op het seksuele gebied gedaan. We hebben al wat leuke/geile gesprekken gehad en al gebeld, we zijn samen allebei niet echt opzoek naar een relatie, maar we willen allebei wel gewoon weten hoe het is om gevingerd te worden, of voor mij gepijpt te worden. Zelf wil ik niet echt neuken, want dan weet ik zelf dat ik later spijt ga krijgen dat ik het niet voor m'n toekomstige vriendin heb bewaart, dus het gaat echt alleen bij pijpen, beffen, vingeren en aftrekken blijven (als we ooit gaan afspreken).

Dus mijn volgende vragen zijn aan jullie:
1, Zou jij als je in mijn positie was, ook zo voelen? Dat je zoiets nodigs hebt om erachter te komen of het het waard is of niet.
2, Is het verstandig? In het gebied van, ga ik me hierna niet meer 'klote' voelen dat ik het zo heb gedaan?

Dankjewel allemaal,
groetjuuuhhss

7 reacties

1. Het klinkt vrij logisch, een gevoel kun je namelijk niet zomaar omschrijven. Zelf het willen ervaren om te oordelen lijkt mij dus logisch.
2. Als je het veilig doet en diegene is wie zij aangeeft te zijn, sure waarom niet? Ik kan mij voorstellen dat mensen wensen dat hun eerste keer anders was gegaan, maar is het echt erg dat jouw eerste keer niet met jouw levenspartner was? Oefening baart kunst, dus waarschijnlijk is de eerste keer juist teleurstellend.

Ik heb geen idee meer waar dit heen gaat, dus ik wens jou maar succes.
Goed trouwens dat jij je grenzen weet en respecteer altijd die van een ander.
Yoo,

Thanks voor dit positieve antwoord, en oefening baart zeker kunst. Door dit berichtje heb ik mezelf wel een beetje gerust gesteld, maar natuurlijk zouden meerdere reacties ook chill zijn!

Groetjess c:

P.S: Ontzettend veel respect naar jou menspersoon, ik zie jou altijd op alles reageren. Fijn om te weten dat zulke goede mensen nog bestaan!
P.P.S: Het forum waarin diegene dacht dat hij 'superkrachten' had is volgensmij verwijderd, just to let you know 🙂
Iemand anders nog? 🙂
1. Idk ben daar zelf niet heel erg aan toe maar is vast normaal
2. Als je alleen maar seksuele handelingen met dit meisje wilt doen dan zou ik het wel doen, omdat je niet in een relatie bent heb je minder kans om ruzie te krijgen en ook minder kans op spijt
Thanks Reme! 🙂
Iemand nog? 😛
Hey L123,
1 Ja ik zou me ook zo voelen als jij! Maar ik had het toen ik 11 of net 12 was! Ik deed vergelijken met andere jongens en ik wilde al snel meer! Alleen was ik verder ontwikkeld dan de meesten.
2 Dat is een moeilijke vraag. Als jij zelf twijfelt, moet je het NIET doen.
Probeer jezelf voor te stellen hoe het zou zijn als je jouw bloot zou vergelijken met dat meisje! En hoe je je daarna zou voelen. Ik weet wel dat ik me stoer voelde, en ook vroege sommige jongetjes of ze met me mochten!
Ik vond het altijd spannend om te doen, maar o.g.g.m. ging het te makkelijk en daar had ik later weer spijt van.
Nou kijk ik heel goed of ik de persoon lief en sexy vind! (zowel man als vrouw)

Reageer