Vraag

Zou ik bi kunnen zijn?

• 4 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat ik straight was, maar er is een meisje dat heeft me verteld dat zs bi was en ze vroeg of ik ook bi was, maar ik wist het niet. Nu ik zo zit na te denken het idee van met een meisje zijn, lijkt me niet verkeerd en ik denk dat ik haar echt leuk begin te vinden, maar hoe moet ik dit zeggen tegen haar? En hoe moet ik hiervoor uitkomen naar mijn ouders en vrienden?

3 reacties

Badge +3
Hoi ik ben (ook) bi

Je hebt nog zat tijd om dat uit te vogelen en ik zou het als ik jou was pas zeggen als je het zeker weet want stel dat je het nu iedereen gaat vertellen en je bent het niet dan ja... Als je ouders en vrienden van een grapje houden kun je het ook in een grapje verwerken maar het is geen bigdeal wees trots straight or gay doesnt change anything
Je bent aan niemand verplicht dingen te vertellen of uit te komen. Doe het pas wanneer je het zelf wilt. Dit is meestal wanneer je het 100% zeker weet.
Als je denkt dat het jou kan helpen, zou ik er zeker met anderen over praten.

Gr. Pin
Heyy,
Je hoeft geen label op jezelf te plakken! Experimenteer er op los. Zoen met wie je dat fijn vind en raak vertrouwd met jezelf. Sommige mensen vinden het prettig om zichzelf te omschrijven met een "label" zoals hetero of bi ofzo maar het hoeft helemaal niet.
Blijf vooral jezelf! Succes!
Xx
C.

Reageer