Zoenen met beste vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst met een van mijn beste vriendinnen gezoend voor de lol. Dat beviel mij best wel goed.
(Ook wel omdat ik bi ben) Ik zou het nog wel een keertje willen. Alleen nu zit ik ermee om tegen haar te vertellen dat ik het nog wel is wil.
Ik hoop niet dat ze gek kijkt ofzo als ik het zeg. daarom twijvel ik of het wel slim is om het te zeggen. Wil haar echt echt niet kwijt.

Zal ik het vertellen? En zo ja hoe. Loop echt vast... Alvast bedankt x

142 reacties

Hi Dikkekuslisax,

Ja, als het eb is en dan in dat harde zand iets schrijven voor haar is wel leuk. Nog geen verkering vragen op die manier, want dat moet je doen als jullie samen zijn. Dan zie je haar reactie en kunnen jullie gelijk knuffelen enzo.

Doe dan nu wel iets liefs schrijven en dan filmen als de golven er overheen komen en dat je het niet meer kan lezen. Dus dan moet je opkomend water hebben en ver genoeg van de golven beginnen te schrijven, anders zijn ze al weg voordat je klaar bent met schrijven :P
En dan moet je het achterste voren afspelen en achterstevoren aan haar sturen. Dan ziet ze eerst niks en dan komt de tekst ineens onder de golven vandaan. Snappie??

Verder nog een paar leuke foto’s van jezelf in bikini, net zoals ze jou ook heeft gestuurd.

Zeg tegen haar dat je een foto van de plek waar ze is wel leuk vindt, maar dat je liever meer foto’s van haar hebt. Dus voor elke foto van een stadje, 2 foto’s van je schatje en niet andersom, zoals ze nu had gedaan 🆒

Je kunt elke dag aftellen hoeveel dagen het nog duurt voordat jullie elkaar weer zien en dan elke dag sturen: nog x dagen en dan er iets leuks/liefs bij zetten, zoals dan zie ik je weer, kan ik je weer kusjes geven, met mijn hand door je haren gaan, kunnen we weer tegen elkaar aan liggen, kan ik je weer ruiken. Nou ja, van die dingen, je weet zelf vast nog een heleboel dingen te verzinnen.

Je kunt ook op google translate Nederlandse woordjes vertalen in het Italiaans en die naar haar sturen, bv. il mio bambino (mijn schatje) of Mi manchi (ik mis je), bacio (kusje), abbraccio (knuffel), Altri 3 giorni (nog 3 dagen)

En veel ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ erbij en ???????

Veel plezier en updates zijn altijd leuk :)

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Ja dat is echt een super leuke manier. Ik ga even kijken hoe ik dat andersom afspeel. Maar dat lukt wel ik kijk wel voor een app ofz.
Heb van haar al weer super leuke foto's gehad. En ik ga zo een paar maken van mezelf voor haar.
Haha omg ja dat ga ik zeggen ?.
Jij bent echt goeie ideeën ❤️
Die woordjes vertalen is wel schattig ik denk dat ze dat wel super leuk vindt. Kusjes en knuffels en hartjes... Stuur ik altijd ??
Bedankttt!

Kus Dikkekuslisax
Hey Dikkekuslisax

Het spijt me dat ik niet meteen gelezen en gereageerd heb, ga de laatste tijd niet zo goed dus had niet echt zin om hier te kijken, gelukkig is altijd M&M's er nog. Ik kan nu niet slapen door de gitte dus ik dacht laat ik eens even op het forum kijken.

Ik vind het echt super leuk om te lezen dat het zo goed gaat tussen jullie, alleen jammer voor je dat ze nu op vakantie is. Ik vind het leuk om updates te lezen van de "voortgang" in je relatie met haar, houd ons op de hoogte van nieuwe dingen.

Misschien ben ik te laat met mijn reactie maar ik dacht ik wil toch wel iets zeggen dus hé.

Groetjes 360popescope
Hey,

Maakt niet uit hoor.
Ow hopelijk gaat het nu beter met je xx. Is heel warm hé ik ken ook slecht slapen.

Dankjewel ik ben echt mega blij x
En heel erg verliefd op haar ☺️❤️

Ik hou jullie en de andere zeker op de hoogte!

Nee maakt niet uit hoor ik vindt je reactie alsnog heel leuk ?.

Xx Dikkekuslisax
Badge
Hoiii,

De laatste keer dat er hier wat gepost is is 5 maanden geleden en ik heb alles gelezen en genoten. Je verhaal is net zoals GTST maar 300x beter! (Complimentje, btw 😉 )@Dikkekuslisax Ik vroeg me af of er nog een vervolg was en hoe het nu met jullie gaat, ik ben zó benieuwd!

Groetjes,
BiPrincess
Ja please een vervolg! Ik las het 5 maanden geleden al en wacht nog steeds😂❤️ vind het zo'n leuk verhaal en ben super benieuwd hoe het nu gaat. Wat gaat de tijd toch super snel, tis al weer 5 maanden geleden dat ik het laatste bericht van je las
Hey lieve forum mensjes 😘

Hele tijd ben ik niet op het forum geweest door dat mijn oma erg ziek was, gelukkig gaat het nu veel beter. Ik ga jullie hopelijk vanavond al een update geven over mij, mijn vriendin en oma (als daar ook interesse naar is). Tot nu toe echt super bedankt voor alle lieve reacties!
GTST is er niks bij? Uhm zo leuk haha. Thx!
Tot snel kusjes van mij! 😘

X Dikkekuslisax
Hey Dikkekuslisax,

Wat vervelend van je oma😢 Ik hoor graag hoe het met haar is, en natuurlijk met je vriendin! 😘 Ik hoop dat het daarmee gewoon supergoed gaat😍

Groetjes,
Yara213
Hey Yara,

Dankje voor je lieve berichtje 😘
Ik ga zo even wat typen en stuur het hier dan over mijn oma doe ik.later even goed.

X Dikkekuslisax
Ik heb al een best verhaal getyped, ik moet nu slapen maar stuur het morgen hier dan ♥️

Hopelijk vinden jullie de update leuk om te lezen.

Welterusten voor iedereen die het nog leest nu.

Kus Dikkekuslisax
Hoi dikkekuslissax
ik ben benieuwd en hoor graag meer ben wek jaloers hoor x ikweetgeennaamdusja
Leuk dat je benieuwd bent.

Ik stuur het morgen, dan kun je het lezen.
Als je het verhaal verder misschien nog niet hebt gelezen kun je dat altijd doen. Als je het Wel gelezen, moet je nog even geduld hebben.

Waar ben je wel jaloers op?

X Dikkekuslisax

Leuk dat je benieuwd bent.
Ik stuur het morgen, dan kun je het lezen.
Als je het verhaal verder misschien nog niet hebt gelezen kun je dat altijd doen. Als je het Wel gelezen, moet je nog even geduld hebben.

Waar ben je wel jaloers op?

X Dikkekuslisax

ik ben jaloers dat je zo’n vriendin hebt die dat wil ik ben zelf een jongen maar ik zou best graag dingen willen uitproberen en vaak willen zoenen ben echt benieuwd hoe het afloopt kan niet wachten ben al de hele dag aan het kijken of je al iets hebt gepost


Leuk dat je benieuwd bent.
Ik stuur het morgen, dan kun je het lezen.
Als je het verhaal verder misschien nog niet hebt gelezen kun je dat altijd doen. Als je het Wel gelezen, moet je nog even geduld hebben.

Waar ben je wel jaloers op?

X Dikkekuslisax
ik ben jaloers dat je zo’n vriendin hebt die dat wil ik ben zelf een jongen maar ik zou best graag dingen willen uitproberen en vaak willen zoenen ben echt benieuwd hoe het afloopt kan niet wachten ben al de hele dag aan het kijken of je al iets hebt gepost


Oke ja kan het het begrijpen, maar dat komt nog wel op je pad hoor! Niet druk om maken ofzo.
Je vindt vanzelf iemand die ook graag wilt ontdekken en jou daarin leuk vindt.

X Dikkekuslisax
UPDATE!

Heey lieve forum mensjes,

Hier een update van mij en mijn beste vriendin.

Ten eerste wil ik zeggen, voor de gene die het niet wisten/door hadden.

We Zijn Samen ♥️🔥happy 😊

Na veel afspreken en steeds meer liefde wat ik kreeg en zij.. kon het niet anders dan te zeggen dat we een relatie wilde saampjes.

Het kwam makkelijker dan ik ooit gedacht had.
Ik ben zo mega blij en zij ook!

We zijn gelukkig delen veel met elkaar. We hebben beide een armbandje met onze namen erin.
😍 Beter dan meteen een tatoeage hé 😛 je weet nooit hoe t loopt...
Ze gaf mij die cadeau Echt wauw!
Was al verliefd maar nu pfff hihi.

Het is leuk en gaat erg goed in onze relatie, toch is het nog een tikkeltje gekjes omdat ze mijn beste vriendin was en nu heb ik met haar en is ze mijn vriendin. Hoe het ook gegaan is is het super leuk en fijn gegaan. Ben super de puper blij!

Ik wil binnenkort als we 3 maandjes hebben iets leuks regelen, (lief en omdat ik heel erg van haar hou) heb wel iets in gedachten maar hoor graag of jullie ook leuke ideeën hebben.
Let me know! 😘

Dit is even een korte update.
Ik zal binnenkort meer sturen mocht er interesse zijn of specifiek, en vragen die mag je zeker stellen!

Bedankt voor jullie lieve/leuke berichtjes!

X Dikkekuslisax
Badge

Poeh wat een tijd geleden is dit weer zeg! Ik wss trouwens Yara213 maar was mijn oude email en ww vergeten haha. Hoe gaat het ondertussen? 🤩

Badge

Hey dikkekuslisax ik heb je hele verhaal gelezen en ben super blij voor jullie. Heb je nog een update van hoe het nu met jullie gaat enzo??

Reageer