Zoenen met beste vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst met een van mijn beste vriendinnen gezoend voor de lol. Dat beviel mij best wel goed.
(Ook wel omdat ik bi ben) Ik zou het nog wel een keertje willen. Alleen nu zit ik ermee om tegen haar te vertellen dat ik het nog wel is wil.
Ik hoop niet dat ze gek kijkt ofzo als ik het zeg. daarom twijvel ik of het wel slim is om het te zeggen. Wil haar echt echt niet kwijt.

Zal ik het vertellen? En zo ja hoe. Loop echt vast... Alvast bedankt x

142 reacties

Hi xanoniemkusx,

ik zoen ook wel eens met andere jongens en das best lekker.

De eerste keer wilden twin en ik weten hoe je moest tongen en hoe het voelde en toen hebben we het samen gewoon gedaan. Was wel grappig en we houden sws van elkaar dus dachten we wel dat het kon. We hadden er een filmpje van gemaakt en aan onze zus laten zien. Was wel grappig.

Ik vind het dus niet gek dat jij het met een ander meisje fijn vindt. Als het je beste vriendin is kun je het toch gewoon tegen haar zeggen, dat je het de vorige keer lekker vond. Dat doe ik ook wel eens met een leuke jongen, dan zeg ik ook dat het lekker was en of ie nog een keertje wilt. Ik denk dat jouw vriendin dan wel gewoon eerlijk kan zeggen of ze het ook fijn vond en of ze nog een keertje wil.

Weet je vriendin dat je bi bent? Want dan is het makkelijk toch? Dan kun je ook zeggen of je alleen wilt kussen of haar misschien wel zo leuk vindt om nog iets te doen, idk wat, moeten jullie zelf even bedenken.

Soms, als ik met een jongen zoen dan gaan we een beetje strelen onder elkaar t-shirt en soms met onze handen in elkaars onderbroek en dan aftrekken ofzo. Maar we hebben nu sinds vorige zomer een vriendje, dus we zoenen niet zo vaak meer met andere jongens. Soms even voor de grap dan meer.

Ben je ook een beetje verliefd op je vriendin of is alleen het kussen fijn?
Strelen meisjes elkaar dan ook net zoals ik doe met jongens en meer?

Groetjes,
M&M's
Hey, M&M's,

Super bedankt voor je reactie!
Leuk dat jij het ook heb geprobeerd met iemand die je goed kent. Lief dat je dit met mij wilt delen. Grappig dat je dat gefilmd hebt. Mijn beste vriendin weet dat ik bi ben ja. Ik vindt haar best wel leuk ja en zou wel wat meer willen. Ik heb haar niet gestreeld ofzo, zou wel willen maar dacht doe dat maar niet.

Groetjes xanoniemkusx
Hi xanoniemkusx,

We vertellen onze zus wel vaker dingen die we met jongens hebben gedaan, maar niet alles. Twin en ik praten sws altijd over alles met elkaar. We slapen ook op één kamer, eigenlijk in één 2-persoonsbed, omdat het gezellig is.

Ik deel best veel dingen met vrienden, want als je niks zegt terwijl je wel dingen weet, dan help je ook niet echt iemand.

Ik weet niet altijd of anderen er iets aan hebben, maar ik zeg maar wat ik meegemaakt heb of weet.

Als ik jou was zou ik tegen je vriendin zoiets zeggen als “weet je nog van laatst toen we gezoend hadden? Nou, ik zat er later nog eens over te denken en toen dacht ik, dit is wel één van de lekkerste keren dat ik gezoend ben. Vind je dat raar als ik dat zeg?” en dan ff afwachten en zeggen dat je nog wel eens met haar wilt kussen, tenminste als het een positief antwoord van haar was.

Dan kun je verder zien of je weet dat het eenmalig was en das dan misschien wel jammer voor jou, maar wel duidelijk en dan kunnen jullie sws verder als besties.

Btw had je gezoend met tong of alleen zo van die verleidelijke kusjes in haar nek gegeven ofzo :)
Twin en ik hadden toen met tong gedaan om te oefenen :P

Groetjes,
M&M’s
Hey,

Fijn dat je veel met je Twin kwijt kan. Gezellig toch met z'n tweeën.
Die zin is echt super zo is het precies. Ja hoop op een positief antwoord natuurlijk.wij hadden toen echt met elkaar getongzoend. Best veel speeksel.

Hoe was het bij jullie? Ook fijn en ook veel speeksel?

Groetjes xanoniemkusx
Haha, ja met twin was ook met speeksel en oorlelletje likken en in de nek kussen enzo.. Maar we hebben wel meer van elkaar in onze mond enzo gehad, want we zijn misbruikt geweest door een stel jongens en dan moesten we ook van alles met elkaar doen. Dat was niet echt fijn. Met mijn twin was wel fijn als je dat mag zeggen, want wij houden iig nog van elkaar en als we met elkaar moesten dan hoefden we niet met die jongens, dus dat. Het misbruik is nu een jaartje geleden ofzo en we hebben een vriendje, dus we gaan weer de goede kant op. Twin en ik doen super veel met elkaar op school en sporten en veel in de vrije tijd. We kunnen niet zonder elkaar.

Ik heb er wel eens meer iets over op het forum gezet in een vragenlijst, nog niet echt een heel topic.

FF terug naar jou. Ik zou er voor gaan. Als jullie echt speeksel hebben uitgewisseld dan is het wel iets meer dan gewoon kussen. Het kan dat ze alleen nieuwsgierig was, maar ze vindt jou ook wel leuk, denk ik.
Heeft ze wel eens een vriendje gehad of praat ze veel over jongens of ook wel eens over meisjes.

Groetjes,
M&M’s
Echt lief en fijn dat je zo goed met je Twin bent. Daarnaast is het echt vervelend van het misbruik.
Gelukkig gaat het weer beter.
Ja is meer dan kusjes geven natuurlijk. Ik zou ook wel wat meer met haar willen zoals dingen die jij samen gedaan hebt met je Twin. Mijn vriendin praat over jongens maar laatste tijd ook best veel over meisjes.

Groetjes xanoniemkusx
Ik zou er gewoon een keertje over praten met haar. Misschien is ze alleen nieuwsgierig en is het voor haar experimenteren, maar dan vind jij het vast niet erg om het met haar te doen. Bovendien kun je er wat meer met haar over praten en dus wat dieper op in gaan.

Wat mij altijd wel helpt met een nieuwe jongen is elke keer als ik hem iets vraag ik ook iets over mezelf vertel in plaats van alleen maar die ander vragen stellen. Hij mag natuurlijk mij alles vragen, maar ik vertel ook dingen uit mezelf. Dat werkt. Als ik open ben over dingen, dan is die ander ook bereid meer te vertellen. Soms ga ik wel eens op mijn bek, maar ja, dat is dan maar zo. Als die ander er misbruik van wil maken van wat ik vertel, zegt dat meer over hem dan mij. Maar tot nu toe valt de schade wel mee. Het geeft wel duidelijkheid over wie wel en wie niet te vertrouwen is.

Ja misbruik duurde een jaar en was kl*te

Twin is alles voor me :)

Het is zoals in Bruno Mars – Grenade (alleen is één regeltje anders, zie verderop)
https://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs

I'd catch a grenade for ya (yeah yeah)
Throw my head on a blade for ya (yeah yeah)
I'd jump in front of a train for ya (yeah yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah yeah)
Oh whoa oh
I would go through all this pain
Take a bullet straight through my brain
Yes I would die for you baby
But you won't do the same - alleen deze laatste regel klopt niet, want hij zou hetzelfde voor mij doen :)

Ik zou zeggen: Go for it

Groetjes,
M&M’s
- 2 berichten samengevoegd door de Kindertelefoon.-

Hey M&M's,

Ja ik ga gewoon wat meer praten over het onderwerp en ga er wat dieper op in. Ik zie haar vanavond.
Dus ik kan dan al wat vragen ☺️.
ik ben echt zo benieuwd hoe zij er over denkt. Ik laat het wel weten.
Ik ga het vanavond wel vertellen denk ik.

Ik weet niet of ik over nog een keer zoenen of meer moet praten. Daar twijfel ik nog wel best erg over.
Groetjes Dikkekuslisax
Hi Dikke kus Lisa x haha, leuke naam,

Ik zou zeggen “go slow” en gewoon eerst praten over de vorige keer, dan reactie afwachten en kijken of ze uit zichzelf wilt zoenen. Anders kun je haar bij het afscheid een kus geven als dat niet ongemakkelijk over komt.

Ik doe soms wel bij een jongen dan zijn gezicht beetpakken met twee handen en geef dan een kus op zijn lippen, terwijl ik hem aan kijk en zeg dat hij geweldig is ofzo. Maar dat kan ik niet bij iedereen zo doen en dat doe ik dan ook niet, maar je moet even aanvoelen wat wel en niet kan.
Een beetje op je gevoel en de omstandigheden afgaan.

Het moet wel “natuurlijk” aanvoelen of hoe zeg je dat?

Je kunt ook een uitgebreide knuffel geven en haar huggen en dan pas haar aankijken en lachen en dan een kus geven en even net wat langer je gezicht tegen dat van haar aandrukken en wie weet welke move zij dan maakt.

Zoiets. Ik plan zoiets meestal ook niet van tevoren, maar dingen gebeuren gewoon :P

Ik zou niet te snel gaan dus en eerst dit ff bekijken. Een volgende keer is het makkelijker omdat jullie dan al 2 keer gezoend hebben en een volgende stap dan logischer is.

Je kunt het dan eerst in het algemeen bespreken, hoe zij over meisje-meisje denkt en of ze er al eens over gefantaseerd heeft. Dan kun jij mooi vertellen hoe jij er in het algemeen over denkt. Als jullie aardig overeenkomen, kun je wel iets meer over jullie samen zeggen en haar reactie peilen. Dus, zoiets als “stel ik zou jou leuk vinden, maar dan leuk-leuk, zou je dat raar of vervelend vinden?”. Ik weet het ook niet precies, maar zoiets?

Maar misschien kan iemand die meer verstand van meisjes heeft er ook nog wel iets over zeggen. Ik kan alleen maar vanuit mezelf met andere jongens praten en das toch net ff anders misschien.

Dus, meiden met zulke ervaringen of jongens die meer van meisjes weten dan ik, geef jullie tips en schrijf ze hier :)

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Ja dankje beter dan dat anoniem.
Ja ik zie haar vanavond dus ga gewoon praten hoe zij het vindt (meisje-meisje) en of ze nog een keer met mij wil zoenen of meer dan. Ik geef haar wel een kus op haar mond als ik weer naar huis ga. Misschien wat langere kus dan.. wie weet doet zij wel wat ja, weet nooit natuurlijk.
Je hebt al super lief advies voor mij. Als er nog ander ander advies is van jongens en of meiden. Graag laat maar weten alsjeblieft x
Ik zie.het vanavond wel. Ben benieuwd wat ze vindt en wat ze vindt als ik een langere kus geef.

Groetjes Dikkekuslisax
Heyy M&M's,
Ik ben net thuis wil je weten hoe het gegaan is?

Groetjes Dikkekuslisax
Heyy M&M's,
Ik ben net thuis wil je weten hoe het gegaan is?

Groetjes Dikkekuslisax

Ik heb het net allemaal gelezen zou het ook best willen weten :P
hopelijk ging het goed :d
Same
Hi Dikkekuslisax,

Ik ben wel benieuwd maar kan je niet gelijk antwoorden, we hebben bezoek. Dus nu alleen even een kort berichtje, maar @360popescope en @xXCooleMeisjeXDXx hebben vast ook wel goede tips voor het geval je die gelijk nodig hebt.

Hoe meer tips hoe beter, toch? Ik weet sws niet zoveel over meisjes.

Ik ga het tussendoor wel proberen te lezen.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Jullie mogen het zeker ook weten.
Lees wel eerst alles goed aub x
Ik wil het namelijk zeker aan M&M's laten weten omdat hij veel heeft gedeeld met mij.
Ik wacht nog even maar ik ga het straks wel zeggen. Dan kunnen jullie het ook lezen en reactie geven als je dat wilt. Alvast bedankt!
Groetjes Dikkekuslisax
Hoi Dikkekuslisax

Wat M&M's zegt dat wij ook wel goede tips hebben weet ik niet zeker, ik ben zelf gay dus ik weet niet hoe het is om iets met een meisje te doen en niet hoe ze potentieel zou kunnen reageren. Maar als ik in jou plek zou staan zou ik het haar inderdaad gewoon vertellen, en zij zal het ook wel hebben gewild want anders had ze het toch niet gedaan. En ik denk dat je haar niet kwijt raakt als beste vriendin als je dat verteld, ze zal het best begrijpen denk ik.

Ik heb zelf een keer iets met een jongen gedaan, dat was ook eerst een beetje aftasten maar toen ik zei dat ik het wel fijn vond zei hij niet dat hij het raar vindt, ik denk dus dat het wel meevalt, heb nu trouwens geen contact meer met hem, hij is geëmigreerd.

Dan zullen we maar afwachten hoe dit is gegaan he.

Groetjes 360popescope
Hier is het dan, sorry dat ik het nu pas zeg. Typen duurde ook even.

Veel plezier met lezen.
(Als je de vorige berichtjes nog Niet hebt gelezen doe dat dan eerst even aub. Dan snap je het beter)
________________________________

Ik ging vanavond naar een van mijn beste vriendinnen. We gingen een spelletje doen en tv kijken, ondertussen hebben we gekletst over van alles en nog wat. Toen kwam het moment van de waarheid. Dat ik het maar moest vertellen wat ik er van vond. (Zoenen) en vroeg haar ook wat ze van meisje-meisje vond.
(Was zo zenuwachtig niet normaal)
Ik heb alles gelukkig kunnen vertellen wat ik wilde vertellen aan haar.
Toen haar reactie, was zo benieuwd..
Ze zij: Awh zo lief schat,
Ik vond het ook super fijn. Meisje-meisje vindt ik juist erg interessant dus ik wil het zeker nog een keer proberen. Vooral met jou!
Ik wilde eigenlijk aan jou vragen of jij dat ook wilde. Maar je was me voor (Ik was al zo blij hoe het ging☺️) Daarna zij ik dat ik eigenlijk wel iets meer wil met haar. Ze zij: nou dat wil ik wel met jou proberen schat! Waar zat je aan te denken dan? ?
Ik wist zo snel niet wat is moest zeggen ☺️ dus zij dat dat een verassing is.

Na dat we uit gekletst waren ging ik maar naar huis omdat het al best laat was. Ik niet echt wat ik nou moest doen. Knuffel/kus op haar wang of mond. Toen ik dus mijn schoenen aan deed en op het punt stond om weg te gaan gaf ze mij een kus op mijn mond ☺️?

Ik wist niet wat ik moest zeggen eigenlijk. Zij gwn doei lieverd was gezellig spreek je snel weer. App je vanavond nog wel. Ze zij toen: ja doen we schat. Bye bye xx
(Misschien beetje kort antwoord maar wist niet wat ik moest zeggen op dat moment. Nu denk ik zo van ow hoe stom ben ik geweest)

Toen ik op de fietst zat besefte ik het pas een beetje.
Kan het nu nog niet echt geloven maar heb dus een kus gehad van mijn beste vriendin, op mijn mond. En ze wilt nog wel meer met mij proberen ?☺️

Sprakeloos zo iets is het juiste denk ik. Had deze reactie en dit gesprek nooit verwacht ? ben zo mega blij xx

Nu nog wachten en kijken wanneer we nog een keer gaan tongzoenen.
en wat andere dingen proberen.

Als er nog tips zijn wat ik naast zoenen kan doen. Laat het weten alsjeblieft. Daar zou ik blij mee zijn.
Kan wel wat bedenken maar tips zijn altijd welkom. Wil niet voor paal staan. Moet het nu echt niet verkloten ??

Ik zie jullie reactie wel. Alvast super bedankt iedereen. Heel lief ? kusjes Lisa
Wow, echt spannend jouw verhaal, Ik wilde bijna eerst het laatste stukje eerst lezen, maar dacht, nee, ik moet gewoon alles op volgorde lezen. Ik werd wel een beetje zenuwachtig hoe het zou aflopen. Ik dacht OMG, ik hoop zo dat het goed afloopt. Dus ik verder lezen en lezen en dacht ok, ja, dat gaat wel goed, ze is iig aardig, maar er komt vast een maar, er komt heel vaak een maar en dan stort je in en wil je ergens anders zijn, dan denk je waar ben ik aan begonnen, hoe kon ik zo stom zijn en geloven dat hij (in jouw geval zij jou) mij leuk vindt.

Nou ja, ik de moed maar weer bij mekaar geraapt om verder te lezen en gelukkig: er komt toch een kus, jippie, ja, ik weet het is altijd superspannend, heb ik ook maar dan met jongens en dan ja, dan ben je gewoon ff de weg kwijt, je kijkt in zijn (haar) ogen en voelt zijn (haar) lippen op de jouwe en het is alsof je vliegt haha ?

Jammer dat je dan naar huis moet en je hebt altijd het gevoel dat iets vergeten bent of misschien iets stoms hebt gedaan. Maar dat is niet. Je wilt alleen maar meer en dat komt nog wel.

Ik ga je eerst dit stukje maar sturen, de rest komt zo wel.

Ik kan niet langer stilzitten. Ik ga ff door de kamer springen. Ik vind zulke dingen altijd spannend als jongens die ik ken hun eerste date hebben en van tevoren hadden gezegd dat ze me gaan appen. Dan zit ik de hele tijd al te wachten en als mijn tellie dan zijn appgeluid maakt, durf ik eerst niet te kijken. Bang dat het niet goed is gegaan. Dan laat ik mijn twin eerst kijken, maar gelukkig is dat het mis is gegaan nog niet zo vaak gebeurd.

Oké ik ga eerst ff springen en dan verder typen. Ik had nooit bedacht dat ik zenuwachtig kon zijn voor een meisje :)

Echt cool. Ben blij voor je. Ze was echt wel enthousiast en lief :)

OMG :P

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Z'n lieve reactie ? ja was zo spannend. Ga maar effe springen hoor ? wat als ik nog niet naar huis moest ja. Je weet niet wat er gebeurt was dan. Maar ben nu al super blij. Toen ze mij een kus gaf vloog ik echt haha was een omg gevoel ? zo lief dat je zenuwachtig voor mij was x

Ja lief is ze zeker enthousiast met dit onderwerp wist ik niet voor vandaag ☺️ echt omg ja
Je Twin mag dit ook best lezen als ze dat wilt hoor.
Ik ben blij dat het niet compleet fout is gegaan. Ben wel het meeste blij dat ze niet boos werd of gek keek dat ik vertel nog wel een keer met haar wilt zoenen, en meer ook.
Ik heb ff gesprongen ?

en ik ben weer geland en jij, ben jij alweer geland of zweef je nog?

Heb je haar al geappt dat je "op een wolk zit" of het gevoel hebt dat je zweeft of hartjes gestuurd?

Volgende keer gewoon elkaar lekker knuffelen en dan misschien een beetje kussen en als ze wilt tongen, maar ik zou wel langzaam beetje opbouwen. Beetje teasen mag. Met je vingers over haar lippen en haar gezicht strelen en dan eerst alleen een klein kusje en haar blijven aankijken en dan vragen of ze nog een kusje wilt.

Van die dingen en gewoon lief aankijken en zeggen hoe mooi ze is. Met je hand door haar haren gaan en aan haar haren ruiken enzo.

Wow, ik ben niet gewend steeds ze en zij te zeggen, das echt raar voor mij, maar ik stel me steeds voor dat ik met een jongen ben. Sorry ik heb niks tegen meisjes, maar dit is echt nieuw voor mij.

App haar dat je van haar gaat dromen en morgenochtend weer een lief berichtje sturen, zoiets als ik had de hele nacht het gevoel dat je op één of andere manier bij me was, maar ik mis je en wil je weer zien.

Sorry ik ben een softie, maar ik stuur dus van die appjes en nu weet iedereen het haha

Heb je al iets afgesproken met haar wanneer jullie elkaar zien of is dat er helemaal nog niet van gekomen?

Groetjes,
M&M's
Twin heeft alles al gelezen haha en we zijn twinbroertjes uit 1 ei en we hebben een oudere zus en nog 3 andere broers, eentje jonger, de rest ouder. En ja, ik heb dus met mijn twinbroertje getongd. Ik dacht dat je dat al had begrepen haha 😛
Heyy M&M's,

Nee ik heb nog niks geappt.
Alleen gwn zoals we altijd gezellig praten. Ik stuur wel kusjes en zij ook maar niet veel hartjes eigenlijk. Zou dat wel willen ben benieuwd wat ze vindt. Hopelijk positief ☺️

Knuffel is zo fijn met haar. Dat doen we wel maar tongzoenen niet behalve vorige x dan. Leuk idee of wat kusjes te geven en beetje strelen. Misschien krijg ik dan ook nog wel een kusje. Of ze wilt zoenen ?.

Heb wel gezegd dat ze een knapperd is maar niet echt zo van, je bent echt een lekkerding lieverd.

Zou dat wel eerlijk willen zeggen omdat ik dat ook echt vindt.

Niet erg hoor! ik snap je heel goed.
Ja droom wel over haar ☺️ hoe weet je dat? ?
Zou dat graag willen appe ja..
Z'n lief berichtje ben dan echt heel benieuwd hoe ze reageerd. Hoop niet dat ze het leest en dan niet meer reageerd. Want dan heb ik het miss wel verpest ?.

Zo Lief hoor die berichtjes x

Ik heb nu nog helemaal niks geappt.
Moet echt een goep appje sturen of lang of kort. Wil het niet verpesten..

Ik moet nog goed over nadenken wat ik.allemaal wel niet wil zeggen enz..

Groetjes Dikkekuslisax
Oki wat vindt i allemaal van dit?
Leuk toch en ja dat wist ik x

Reageer