Zo geil... ;-)

  • 20 June 2018
  • 6 reacties
  • 2625 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is het geilste wat je ooit hebt meegemaakt...
Groetjes Jari

6 reacties

Iemand...
Ik had een erectie en toen voelde een meisje van mijn sportschool daaraan.
Thomasssss was dat perongeluk?
Hey JARI123,
Al eerder was er zo'n topic: toen schreef ik,

Jongen 17 jaar
Mijn geilste,
Een vrouw tijdens het neuken laten komen met squirten! En daarna zegt ze dat het door het formaat van mijn pik komt.
Hetzelfde met jongens of mannen, dat ze komen op hun prostaat als ik ze neuk. Soms zonder zelfs hun eigen handen te gebruiken!
Maar het geilste vind ik als ik een paar keer achter elkaar kan klaarkomen: 3, 4 of 5x in ong. 5 minuten. Vaak spuit ik dan ook nog keihard! Dat is echt zaaaalig.

Ik heb nu, kort geleden, een trio (Man,Man,Vrouw) gehad, waarbij ik werd gesandwicht, dat was werkelijk SUPER !!!! :
Ik werd gesandwicht. Dat is: ik neukte een vriendin, terwijl ik door mijn vriendje werd geneukt!
Eigenlijk was ik degene die het meest bewoog. Voor mij, evenals onze vriendin was het een geweldige ervaring! Omdat ik 2x snel achter elkaar klaarkwam, lukte het me zelfs om tegelijk met haar klaar te komen!
Mijn vriendje kwam later in mij klaar.
Het was VET GEIL om zo seks te hebben!
@jari123, het zit eigenlijk zo. Ik en m’n vriend stond Gwn een beetje te stoeien en bij ons is de regel dan als je jezelf verdedigt als je nep in iemands zak wilt slaan dan ben je af en mag je werkelijk hard slaan??

Dus ik verdedigde me en m’n vriend sloeg mij dus keihard?(ik had hem ook meerdere keren geslagen hoor maar het is Gwn een spelletjes tussen ons, Het is net zoals wie de knapste is)
Maar na een paar minuten had ik daar nog steeds last van en ik stond dus te praten met Dat meisje zag eigenlijk Gwn aan heel mijn houding dat het nog een beetje pijn deed en vroeg wat er was gebeurd, ik vertelde dat hele verhaal hier boven en ze moest lachen. Uiteindelijk vroeg ze na een paar minuten hoe Het met mij ging ik zei goed, ze vroeg ook hoe het ging met mijn ballen. Die deden wel een stuk minder pijn, maar terwijl ze dat vroeg had ze haar hand in mijn broek gedaan om te voelen. Het was echt supergeil??? zij begon ook te blozen, maar uiteindelijk zijn we Gwn nogsteeds vrienden.
Omg ik heb het gevoel dat ik jou ken maar jij bent 13 een klasgenoot van mij is 12 ? Xxx A Girl

Reageer