Vraag

zit mijn broertje fout of ik?

  • 10 June 2022
  • 3 reacties
  • 1647 Bekeken

Badge +1

Hoi ik ben 16 en Hetro,

Ik was vannacht gewoon  rustig aan het pitten en ik voelde me een beetje smerig ofzo. Ik word wakker en ik zie mijn broertje die mij aan het pijpen is, ik vroeg wat hij deed en hij bleef doorgaan. Ik werd boos maar net toen k hem weg wou duwen kwam ik klaar. Betekent dit dat ik m’n broertje leuk vind en is het mijn fout dat hij nu mijn sperma in z’n lichaam heeft zitten?


3 reacties

Badge

Jij zit sowieso niet fout. Het is niet erg om te onderzoeken ik heb dat ook gedaan met m’n broer die veel ouder is.  ik vond het best opwindend om samen af te trekken maar ik wordt alleen verliefd op meiden. 
het is we ene beetje gek dat hij het ongevraagd doet doet hoe oud is hij? Misschien moet je het een keertje met hem over hebben want je mag dat niet zomaar doen natuurlijk 

als jij er voor open staat kun je misschien samen een keertje iets proberen maar dan moet je het wel alletwee wilen 

Badge +1

Jij zit sowieso niet fout. Het is niet erg om te onderzoeken ik heb dat ook gedaan met m’n broer die veel ouder is.  ik vond het best opwindend om samen af te trekken maar ik wordt alleen verliefd op meiden. 
het is we ene beetje gek dat hij het ongevraagd doet doet hoe oud is hij? Misschien moet je het een keertje met hem over hebben want je mag dat niet zomaar doen natuurlijk 

als jij er voor open staat kun je misschien samen een keertje iets proberen maar dan moet je het wel alletwee wilen 

Hij is 14

Reputatie 2
Badge +1

Je komt niet klaar omdat je iemand leuk vind. Je komt klaar door het pijpen zelf. Maar normaal gesproken wordt je alleen gepijpt door diegene waarop je verliefd bent. Maar jij zit dus sowieso niet fout en kan er niks aan doen

 

Reageer