Beantwoord

Zin in seks maar ik durf het aan niemand te vragen

  • 18 May 2019
  • 9 reacties
  • 3419 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In mijn klas heb ik dus 2 meisjes die ik echt wil neuken.. Maar ik durf het ze niet te zeggen..
Wel heb ik al op hun fotos gemastrubeerd en dat weten ze niet..
Hoe moet ik dit aanpakken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 May 2019, 03:17

Bekijk origineel

9 reacties

Hoi

Je zou graag intiemer worden met twee meisjes van je klas, en weet niet hoe dit te vragen.

Ken je deze meisjes? Zijn jullie bevriend, spreken jullie af buiten school? Het lijkt me nuttig om elkaar beter te leren kennen, voordat je ze een voorstel doet. Ik vermoed dat deze vraag minder eng wordt om te stellen, als je deze meisjes beter leert kennen.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Je zou graag intiemer worden met twee meisjes van je klas, en weet niet hoe dit te vragen.

Ken je deze meisjes? Zijn jullie bevriend, spreken jullie af buiten school? Het lijkt me nuttig om elkaar beter te leren kennen, voordat je ze een voorstel doet. Ik vermoed dat deze vraag minder eng wordt om te stellen, als je deze meisjes beter leert kennen.

Groetjes
Kenshin

Ik ben wel bevriend met ze ja.. En ik spreek wel eens af met ze ja..
Bespreken jullie weleens persoonlijke onderwerpen? Je zou het gespreksonderwerp in de richting 'seksualiteit' kunnen brengen, en bekijken hoe deze vriendinnen hierop reageren. Uit hun reactie zou je kunnen afleiden of ze hier eventueel aan toe zijn.

Gr. Kenshin
Hoi Zjeffiee,

Ik heb erg veel ervaring met het fixen van torries.
Wil je de premium technieken wel leren voor een paar donnies??

Als free voorproefje geef ik je nu dit advies:
Stap 1. zeg dat ze mooie ogen heeft
Stap 2. Geef eerlijk toe dat je op haar foto's hebt gemasturbeerd. Ze pakt dit vast als een compliment op!
Stap 3. Zorgt er voor dat je fully in de D2 bent zodat je status en financiele zekerheid uitstraalt! torries houden hiervan.

Veel succes! en vergeet niet het premium abonnement aan te schaffen voor meer advies!
@torriefixer3000 held😭❤️
ik heb canada goose jas gehaaldd 3 maanden geleden sindsdien hebben ze me twee x gezogen, helpt echt
Hooo stop als ik jou was zou ik al deze adviezen vergeten en eerst een van de 2 fixen want anders ben je fboy ook zou ik oppassen mer wat je zegt want anders wordt je nog gepest
Hooo stop als ik jou was zou ik al deze adviezen vergeten en eerst een van de 2 fixen want anders ben je fboy ook zou ik oppassen mer wat je zegt want anders wordt je nog gepest
Jij en kenshin hebben gelijk hij verteld beter hoe het moet en jij hebt gelijk dat ie degene die die het leukst vind moet kiezen

Hooo stop als ik jou was zou ik al deze adviezen vergeten en eerst een van de 2 fixen want anders ben je fboy ook zou ik oppassen mer wat je zegt want anders wordt je nog gepestJij en kenshin hebben gelijk hij verteld beter hoe het moet en jij hebt gelijk dat ie degene die die het leukst vind moet kiezen

Tnx ❤️

Reageer