Vraag

Zin in seks

  • 2 May 2019
  • 5 reacties
  • 1319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii !

ik ben een meisje van 14 en verlang veel naar seks.
Heb ooit al met beste vriendin gevingerd en vond het heel leuk. Maar nu wil ik echt wel seks. Allen weet ok niet goed met een jongen of een meisje. Ik vond het kutje van men vriendin heel erg lekker . Sta nog steeds nat zls ik eraan denk. Maar ook vind ik een penis heel erg lekker ... nu twijfel ik of ik een trio zou doen of het 2 keer maar dan eens met jongen en meisje ... weten jullie het soms?

5 reacties

Hoi hoi, Ik snap je wel, maar vergeet niet dat je nog je hele leven hebt om seks te hebben en je hoeft het nu echt nog niet te doen. Als je het graag wil wel en als je lichaam het echt goed vind dan komt het wel. Veel succes!!

Kusjes😘
Al ik jou was zal ik eerst met 1 iemand beginnen. Maar meestal kom je later op je leeftijd erachter wat je leuker vindt: Een jongen of een meisje. Er hoeft natuurlijk ook geen haast aan te zitten, je hebt je hele leven nog!
Je bepaalt zelf wanneer je klaar bent voor seks. De een wil het al eerder doen dan de ander en dat is helemaal prima
Reputatie 1
Badge +2

Ik heb ook een keer mijn vriendin in de douche gevingerd en zij mij,ik vond het ook heel erg fijn,ben er nog steeds niet uit of ik nu bi ben of hetero.

wil je beste vriendin nog steeds gevingerd worden door jou?

ik zou zeker nog geen trio doen.

Badge +1

Ik heb ook een keer mijn vriendin in de douche gevingerd en zij mij,ik vond het ook heel erg fijn,ben er nog steeds niet uit of ik nu bi ben of hetero.

wil je beste vriendin nog steeds gevingerd worden door jou?

ik zou zeker nog geen trio doen.

Neem je tijd en blijf vooral expirimenteren!

Je komt er vanzelf achter wat je wel en niet wilt, daarnaast hoef je het ook niet perse te weten. Waarom niet beide?

 

Groetjes flexbeertje ✌🏽

Joejoe 

Reageer