Vraag

Zijn jullie ooit betrapt op masturberen

  • 15 December 2019
  • 13 reacties
  • 3838 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal ik ben benieuwd of jullie ooit zijn betrapt op masturberen laat alles weten (aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 9)

 

ik ben zelf een keer betrapt door mijn vriendin ik was aan het aftrekken en zij was aan het douche maar ze kwam even me kamer in om de shampoo te pakken maar liet de douche aan staan dus toen zag ze mij daar liggen met me stijve penis en trok me uit bed en nam me mee de douche in en daarna hadden we sex gehad dus was super fijn. stiekem wel geil om betrapt te worden


13 reacties

Hallo Anoniem4819

Ik ben gelukkig nog nooit betrapt en ik zou het bijvoorbeeld wel geil vinden als (als ik een vriendin had) zij mij zou betrappen maar niet als me ouders me betrappen, dan zou ik het vooral genant vinden.

-Dr8gon99

Badge +1

Hallo Anoniem4819,

 

Zelf ben ik nooit betrapt wel eens bijna heel bijna

Reputatie 5
Badge +5

Thuis zijn wij heel open over naakt zijn enzo. Mn ouders weten dat ik masturbeer en doe dat ook alleen op mn kamer, of mn ouders moeten niet thuis zijn. Het is wel eens gebeurt dat ik bezig was en dat een van mn ouders mn kamer binnen kwamen, ze vinden het ook dat het bij mn leeftijd hoort

@Anoniem_voor_anderen 

Kan je vertellen wat er gebeurden en waarom het echt bijna bijna was wat had je gedaan ben benieuwd

 

Badge

Hey,

 

raar maar waar ik heb mijn broer betrapt toen hij zich aan het aftrekken was, ik zelf ben nog nooit betrapt geweest ma ik doe da ook nie veel

 

groetjes

helpendhandje_xxx

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben betrapt door m’n oudere broer toen ik net begon met me zelf af te trekken. Ik klungelde maar wat omdat ik niet wist hoe het moest hij heeft het toen bij mij voor gedaan

Badge

Hey,

 

raar maar waar ik heb mijn broer betrapt toen hij zich aan het aftrekken was, ik zelf ben nog nooit betrapt geweest ma ik doe da ook nie veel

 

groetjes

helpendhandje_xxx

Ik heb hetzelfde

Reputatie 1
Badge +2

@Aubien 
Heeft hij je toen  afgetrokken? En hoe oud is hij

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

Ja hij heeft het bij mij voorgedaan en liet mij toen verder gaan en toen “het lekkere gevoel” kwam stopte ik omdat ik dacht dat het dat was heeft hij het weer overgenomen en heeft me toen voor de eerste keer droog laten klaarkomen hij is 17. Hij had er zelf ook een stijve van gekregen

Reputatie 1
Badge +2

Hadden jullie elkaar al eerder naakt gezien en hebben jullie vaker samen gerukt?

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben een keer betrapt door een vriend van me toen ik aan het aftrekken was op mijn kamer, ik wist niet dat hij langs zou komen en ik lag helemaal naakt op bed. We moesten beide daarna hard lachen en trok m'n kleren weer aan. Helaas is er nooit een vervolg op gekomen…

 

De tekst is gedeeltelijk verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9.

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne / De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

K ben wel betrapt door m'n moeder ! Ik had net afgetrokken en toen stapte ik uit de douche met een rode penis en toen kwam m'n moeder binnenlopen toen moest ze wel lachen en vroeg ze : moet ik je helpen afdrogen ? K he gezegd nee ga maar weg ! Haha was wel grappig 😂

Ik weet weinig van masturberen en aftrekken, want het is mijn ding niet. Ik weet bijna niks over sex (bijna niks, want we hebben biologie)

 

Emma

Reageer