Zijn er meiden die op hun 4e/5e al niet meer maagd waren?

  • 18 March 2015
  • 9 reacties
  • 1364 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Het is misschien een gekke titel,maar ben er toch nieuwschierig naar... Mag ik de reden weten als het antwoord ja is? Je hoeft het echt niet te vertellen!

Liefs Meisje17

9 reacties

Eh ik denk dat er hier en daar wel 1 van rondloopt... maar dan zal daar wel een pedofiel als reden achter zitten.

Meiden zijn altijd eerder ontmaagd dan jongens, dat is wel een feit.

Groeten
- Lol
Ja, die zijn er.
Maar dat is niet normaal.
Dat is een pedofiel of een ongelukje.

Er was ergens een kind van twee die al een kind had (had bepaalde ziekte waardoor ze na een half jaar al vruchtbaar was ofzo).
Heei
Ik was toen niet meer maagd, ik ben toen ik 4 was meerdere keren verkracht door mijn vader. Ik heb het alleen nooit dyrven te vertellen aan mensen, maar daarna zijn mn vader en moeder gescheiden en heeft ie in de gevangenis gezeten vanwege mishandeling, dus ik heb sws geen last meer van hem.
Xxx
Bedankt voor jullie reacties!

@WannaBeLoved,  wat je me vertelt is heel herkenbaar. Knap dat je dat gewoon letterlijk durft te beschrijven! Zou ik zelf nooit durven, Heb je tot deze tijd nog steeds je mond gehouden?

Liefs meisje17
Heeiii
Ja, ik heb tot nu toe mn mond gehouden. Niemand weet het, en ik durf er niet over te praten. Ik durf het hier alleen een soort van te vertellen omdat jullie niet wetwn wie ik ben en dat geeft mw een veilig gevoel
Xxx
Hee meis!

Bedankt voor je reactie.

Ik begrijp je helemaal. Dat heb ik dus ook. Het voelt veiliger inderdaad.

Liefs, meisje17
ja, ik ben op mijn 3e ontmaagd, ik ben verkracht door mijn eigen vader...
Zal vast wel eens gebeuren maar is absoluut niet normaal een kind van 4/5 is daar nog niet aan toe, nooit!
Ja, er zijn meisjes die op hun vierde of vijfde al ontmaagd zijn. Vaak is dat door verkrachting, nooit vrijwillig. Dit is natuurlijk heel erg maar helaas gebeuren dit soort dingen vaker. Ik wens iedereen die dit soort dingen heeft meegemaakt veel sterkte.
Groet, Dini

Reageer