Vraag

Zijn er meer jongens die hun eigen sperma eten?

  • 26 November 2022
  • 11 reacties
  • 4337 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik kom regelmatig klaar in mijn eigen gezicht. 
op het begin durfde ik dit niet goed en elke keer toen ik bijna klaar kwam durfde ik niet meer. Maar na een paar keer vind ik het best geil en kom ik vaak in m’n eigen mond. Zijn er meer jongens die dit doen?


11 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ja

Reputatie 2
Badge +1

Af en toe ja als ik weet dat niemand thuis is is dat best wel lekker

Badge

Ik heb het maar nog 1 keer gedaan, nog best lekker. Ik ga het zeker meer doen.

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb het weleens geproeft en doe dat nogsteeds soms. Alleen vaak heb ik dat ik het graag wil, maar dat als ik ben klaargekomen ik niet meer wil 

ik heb dan 1 vraag voor jou:

moet je niet zeggen dat je het drinkt ipv eet?😏

Reputatie 7
Badge +15

ik heb dan 1 vraag voor jou:

moet je niet zeggen dat je het drinkt ipv eet?😏

Haha 😂 

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk dat de meeste jongens dat wel eens geprobeerd hebben. Ik ook maar vond het niet zo bijzonder 😄

Reputatie 1
Badge

Tot de kerstvakantie durfde ik het niet te proeven, vond het eng of zo. In de eerste week van de kerstvakantie was ik een keer ‘s avonds laat aan het aftrekken in bed en pas toen ik klaar was gekomen merkte ik dat ik geen zakdoekjes meer had. Het was ook niet zoveel sperma deze keer, een paar dikke druppels op mijn hand. Ik had ook geen zin om nog uit bed te komen.

Ik heb toen mijn hand afgelikt om er maar vanaf te zijn. Het viel eigenlijk best mee, het was helemaal niet eng of vies. De volgende dag heb ik het weer gedaan, en de dag daarna weer. Het is niet mijn favoriete smaak of zo, maar ik vind het eigenlijk wel een heel geil idee. Tijdens het aftrekken vind ik het al opwindend dat ik het daarna in mijn mond ga doen.

De tweede week van de vakantie heb ik nogal lopen fantaseren hoe het van andere jongens zou smaken. Is dat echt bij iedereen verschillend?

 

 

Reputatie 7
Badge +19

ja ik denk dat veel mensen dat wel eens gedaan hebben, maaar niet iedereen wil dat herhaaldelijk doen. Ik vind het niet chill namelijk.

Badge

Maar hoe kom je in je gezicht? moet je daar lenig voor zijn ofzo

Ja haha is wel lekker en minder opruimen

Reageer