Vraag

Zelfbevredigings manieren meisje

  • 6 January 2020
  • 17 reacties
  • 1071 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik wil graag manieren om mezelf te bevredigen zonder speeltjes of mijn vingers😬 hoe doen jullie dat??


17 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben een jongen dus ik heb er ook geen verstand van ofzo hoor, maar je kan als meisje het toch ook gewoon met een pen enzo doen? Of doet dat pijn of is het niet fijn?

@2005Anoniem2005 @Jongen15anoniem ik raad een pen ten zeerste af omdat deze hier niet voor bedoeld is en er dingen kapot kunnen gaan en dat is dan geen pretje..

Reputatie 3
Badge +3

@2005Anoniem2005 @Jongen15anoniem ik raad een pen ten zeerste af omdat deze hier niet voor bedoeld is en er dingen kapot kunnen gaan en dat is dan geen pretje..

Oh, komkommer dan?

ook dat kan afbreken..
 

daarom word aangeraden om jezelf te gebruiken of spullen die hiervoor bedoeld zijn

Probeer de douch straal is zet hem zachtjes op je clit en zet de douch kop steeds harder en dan kom je klaar nou ik teminste

Probeer de douch straal is zet hem zachtjes op je clit en zet de douch kop steeds harder en dan kom je klaar nou ik teminste

Dat kan. Je kan op verschillende manieren je clitoris stimuleren. Ik heb ook gelezen dat je kussen of knuffel kan werken.

Hoe werkt een kussen of knuffel?

 

Hoe werkt een kussen of knuffel?

 

Je kan erover heen wrijven en tussen je benen stoppen, het maakt niet uit, als t voor jou maar fijn aanvoelt!

Probeer de douch straal is zet hem zachtjes op je clit en zet de douch kop steeds harder en dan kom je klaar nou ik teminste

Dat kan. Je kan op verschillende manieren je clitoris stimuleren. Ik heb ook gelezen dat je kussen of knuffel kan werken.

 

Zijn er ook nog andere manieren?

om echt alsof te doen?

 

Speeltjes kopen die ervoor bedoele zijn..

-onnodige quote weggehaald-

 

Ik zei volgensmij dat ik dat niet wil🤨

Gebruik de achterkant van een borstel zijn meestal rond en niet heel hard 

Ik duw die soms ook in mijn kont

Blijft wel veel poep aan zitten

dat zuig ik dan zachtjes eraf

is een soort fetish geworden

@Guus321  ik raad zoiets erg af want het is hier niet voor bedoeld,  dit kan afbreken of iets dergelijks..

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou zeker geen huishoudelijke producten gebruiken om jezelf te bevredigen, schat. 

Reageer