Zat ik fout? (nicht)

  • 5 October 2014
  • 6 reacties
  • 4918 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een aantal dagen geleden is er iets voorgevallen wat me een beetje bezighoud.

Ik ben 18 jaar en heb al een tijdje mijn eigen auto, ik was er heel blij mee omdat ik kon gaan en staan waar ik wou en in het begin deed ik dus ook gewoon maar rijden voor het rijden, overal en nergens. Op een bepaald moment kreeg ik het idee om naar locaties te rijden waar je soortvan tippelzones hebt en straatjes met dus prostituees. Na dit twee keer te hebben gedaan gebeurde er het volgende;

toen ik een paar dagen geleden daarheen reed zag ik dus ineens iemand die me heel erg bekend voorkwam. Ik herkende dit meisje als een nicht van me die inmiddels 30 is, ik herkende haar maar zij mij totaal niet.. Ik heb een vrij grote familie, heel veel neven en nichtjes en ik ben al jarenlang met een tig aantal totaal niet meer in contact maar vroeger kwam ik heel vaak over de vloer bij hun thuis, haar vader, zus en broertje. Ik bleef er vaak logeren toen zij dus ook veel jonger was maar daarna heb ik d'r niet meer gesproken of gezien door bepaalde omstandigheden en kende ik d'r nog enkel van af en toe op social media tegen te zijn gekomen zoals met enkele anderen, daardoor herkende ik d'r daar dus direct. Zelf heb ik haar en dus ook verscheidene andere nooit toegvoegd op social media dus vandaar dat ik gewoon totaal niet herkend werd door d'r omdat ze mij al sinds ik klein was niet heeft gezien.

Ik was niet echt geschokt om d'r daar tegen te komen eerlijk gezegd omdat het bekend is dat zij en ook d'r zus en broertje zich allemaal een beetje bezighielden met allerlei dingen en dat er allerlei dingen als verslaving enzo spelen in die tak van de familie. 

Om dus terug te komen op wat er precies gebeurde is dat, ik haar herkende daar en zij mij totaal niet. Eerst schrok ik wel van wat als ze me herkend maar ik kwam er heel kort na achter dat dit totaal niet het geval was, op een bepaald moment kreeg ik een soort gevoel van, spanning en een beetje 'foute' gedachtes die me erg opwonden en uiteindelijk hebben we dus sex gehad terwijl ik wist dat het m'n nicht is en zij totaal geen idee had.

Nu een paar dagen erna vraag ik me af of dit fout is? Of ik het niet had moeten doen maar ervoor, tijdens en zelfs achteraf vond ik het heel spannend en opwinded, maar toch.. 

6 reacties

Nou het is wel een beetje fout maar je kon ook zeggen dat je haar neef was en dat deed je niet?
Maar het is wel incest
Ik snap dat je het heel erg spannend en ook opwindend vond, aangezien het best ''fout'' is.
Zoiets kan je niet meer terugdraaien, maar wel voorkomen door het niet meer op te zoeken.
het is opzich zelf niet fout want het is hele verre familie dan ofzo en fuck whoever you want to fuck, maar als jij je schuldig voelt is dat wel een klein probleempje, dan alleen om van dat gevoel aftekomen moet je dat zeggen tegen haar, maar ze is niks voor niks een hoer dus dat is voor haar waarsch helemaal geen probleem

xx
Nou, op de eerste plaats: seks hebben met je nicht (tweede categorie bloedverwant) is in Nederland NIET strafbaar. Wat het ethische vraagstuk betreft: ja, dit is fout. Want als ze had geweten dat je haar neef bent, had ze het misschien niet willen doen. Je hebt haar onder valse voorwendselen verleid tot incest. En toch heb je niet vermeld dat jullie familie zijn. Enige wat je nu kunt doen? Je lessen eruit trekken en het nooit meer doen.
Ik vind dat je gewoon spannende seks hebt gehad. helemaal niks mis mee (overkwam mij dat maar XD)

Reageer