Vraag

worstje in mijn vagina, is dit raar?

  • 20 December 2021
  • 11 reacties
  • 1429 Bekeken

Badge

Ik ben laatst naar de albertheijn geweest en had hier een hotdog broodje gekocht eenmaal toen ik buiten kwam ging ik naar een veilige plek met geen mensen aanwezig toen deed ik deze in mijn vagina ik wou namelijk graag weten hoe het uiteindelijk zou voelen wanneer je seks zou hebben is dit raar


11 reacties

Reputatie 4
Badge +3

raar? misschien een beetje. maar ik ben vooral bezorgd om het feit dat je gekke infecties kan krijgen, als je rare klachten ivm je vagina krijgt moet je naar de dokter

Nee hoor is gewoon experimenteren, denk dat het alleen maar goed is om te kijken hoe het aanvoelt.

Reputatie 4
Badge +4

Haha , heb je hem daarna nog opgegeten ? Misschien de AH eens contacteren om er een commercial-filmpje van te maken over hoe lekker hun worstjes zijn :p

Badge

Als er ketchup erop zit dan is het normaal

Maar als het mostert erop zit dan is het super raar

Haha , heb je hem daarna nog opgegeten ? Misschien de AH eens contacteren om er een commercial-filmpje van te maken over hoe lekker hun worstjes zijn :p

gg no cap

Reputatie 6
Badge +2

Niet perse raar, maar je zou er een infectie van kunnen krijgen.

Reputatie 6
Badge +4

heyy

ik snap de gedachten en vind dit ook niet raar maar ik raad je wel echt af een worstje in je vagina te stoppen want je kan er zoals @Koekiemonster all zei infecties van krijgen. het worstje kan ook afbreken en dat word dan wel een genant bezoekje aan de huisarts!

als altenatief kan je ook een dildo kopen of gwn je handen gebruiken ik zelf heb ooit de achterkant gebruikt van een oude make up borstel maar dat raad ik niet aan want als deze niet goed schoon is kan je ook hier van een nare infectie krijgen (ik spreek uit ervaring helaas)

ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefss F

Badge

Het is nogal vreemd om een worstje in je kut te steken. Ik steek zelf ook wel graag iets in een kut, maar niet iets wat ik ga eten. Een lekker broodje hotdog ga je nu verspillen met deze domme actie. Je kon voor t zelfde geld een herbruikbare dildo kopen. Een fijnere en hygiëneschere oplossing.

Badge

Lijkt me geil

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou gewoon iets kiezen dat je schoon kunt maken, iets van plastic… 

Badge

achterkant van een haarborstel voelt wel lekker als je  geen toys hebt. Voelt met wat body lotion ook goed in je kont trouwens

 

Tekst aangepast ivm regel 6.

Reageer