Worden jullie wel eens opgewonden of geil als jullie naar een meisje kijken

  • 23 April 2013
  • 15 reacties
  • 5560 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Worden jullie wel eens opgewonden of geil als je een meisje ziet bijv op school in de klas...
En wat doe je dan?

15 reacties

hoii , 
ik ben een meisje maar ik heb het soms met jongens en wat ik dan doe ? gewoon niets !

xxx
ik val op meisjes maar ik houd me gewoon rustig 
hoii ,
ik ben een meisje maar ik heb het soms met jongens en wat ik dan doe ? gewoon niets !

xxx


Ik ben ook een meisje ik val ook op jongens
soms heb ik het maar niet al te erg dan heb ik meer o wat is hij mooi knap enz en voor de rest doe ik er niet veel mee xx
Ik ben een meisje (13) en kijk niet naar jongens ofzo, ik ben wel verliefd maar ik word niet geil als ik naar hem kijk.
Ja klotp (jonge 13) heb ik er vaak last van, nee soms? ja 
Wat doe je: niks gewoon in je flow blijven
Succes ~Bodhi
kom op, we zijn jongens. onze lantaarnpaal gaat al omhoog als we in de klas zitten niets te doen.
kom op, we zijn jongens. onze lantaarnpaal gaat al omhoog als we in de klas zitten niets te doen.

Helemaal gelijk, ik mag jou wel :p
Mijn vriendin heeft het al als ze op whatsapp tegen me praat
Enals ze bij me is is t al helemaal erg
ja soms door die leggings ma ja daar doe je niks aan
ik was bij mij thuis met een jongen uit mijn klas, toen had ik er ook last van.. wat ik deed? 
ik keek even of het bij hem ook zo was haha en ja hoor! 
Nu meer dan een halfjaar later, hebben we al een half jaar een relatie 🙂
haha ja dat heeft bijna elke jongen wel maar je kan er niet zo veel aan doen
Ja van mijn vriendin
Heb het meestal vlak voor gym, dan vraag ik of ik naar wc kan gaan en daar wacht ik effe  tot de erectie weg is.
Ik ben zelf meisje, maar ik heb dat eigenlijk vooral als m'n vriendje naar me toe komt en we zijn met z'n tweeën, 
Wat ik doe? Haha dat wil je nie weten 😉 neehoor we zoenen vaak best veel en soms trek k m af ofzo, gwn bijna alles tot seks (k ben nog maagd)
Maar jah, jongens hebben t wel vaak bij mij echt vet raar hahaha, zo knap vind k mezelf nou ook weer niet
Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik vinger vaak op de wc 

Reageer