Vraag

Wilt me beste vriend mij pijpen?

  • 22 November 2022
  • 3 reacties
  • 900 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey iedereen!

Ik ben een jongen van 15 jaar en me vriend is 14 en wij maken soms grappen  over seksualiteit dingen.maar vandaag zag ik hem een beweging maken wat pijpen betekent ik zal de situatie is uitleggen ik zat op de grond iets te doen en me beste vriend kwam naast me staan en zijn pik zat precies op hoogte van me mond dus hij deed alsof ik hem aan het pijpen was die beweging haha maar wilt hij dan echt dat ik hem pijp? Ik zou geen nee zeggen omdat het me leuk lijkt haha maar ik durf niet aan hem te vragen hij doet dit soort dingen alleen bij mij

Groetjes!!!


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Je moet het zo zien. Als je het niet vraagt weet je het nooit. Tuurlijk snap ik dat het spannend is. Wat je eventueel zou kunnen doen is het onderwerp sex naar boven halen. Daarna kan je langzaamer hand meer te weten komen of dat hij aftrekt ofzo en dan kan je er misschien ook achterkomen of hij wilt dat jij hem pijpt. Of je kan dan vragen wat hij bedoeld met die pijpbewegingen. 

 

Heb er zelf geen ervaring mee maar dit lijkt me logisch. Hopelijk helpt het :) 

Reputatie 7
Badge +17

Het kan ook zijn dat hij gewoon een grap maakte natuurlijk. Anders maak jij er een keer een opmerking over en dan kijken hoe hij reageert.

Reputatie 5
Badge +4

Het kan ook zijn dat hij gewoon een grap maakte natuurlijk. Anders maak jij er een keer een opmerking over en dan kijken hoe hij reageert.

ja slim! ik ga dan zeggen oehhh lekker haha

Reageer