Vraag

willen meisjes van 13-14 seks??

  • 5 January 2020
  • 33 reacties
  • 12419 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil heel graag met een meisje seks hebben ben ook een jongen maar ik weet niet of ze dat wel willen op mijn leeftijd 13-14 dus


33 reacties

Hoihoi,

Zelf ben ik ontmaagd op mijn 15e. Ik vind dat het kan als je er zelf klaar voor bent en het meisje er klaar voor is. En onthoud NEE IS NEE!

Goodluck!

Kusjes:kissing_heart:

Badge

Hai ik ben zelf een jongen maar ik heb 2 vriendinnen (gwn vrienden)  ik  weet niet waar je woont maar ik heb er dus 2 in mijn klas die willen zelfs wel een triootje. 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, 

We kunnen ons voorstellen dat je een vriendschap op het forum wilt sluiten. Toch is het forum niet bedoeld voor het uitwisselen van contactgegevens en 'dating'. Hieronder valt dus ook het uitwisselen van contactgegevens om een vriendschap te sluiten. Blijven jullie dus goed letten op de forumregels?

Veel plezier op het forum!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Ik was op mijn 13de geen maagd meer

Badge

Ik zou inderdaad niet op je 13 de seks nemen .het verschild ook per meisje ik ben ook een meisje en denk ook aan seks en dat ik dat wil hebben maar ik vind me zelf voor een 13 jarige nog best wel jong voor seks

Reputatie 3
Badge +3

Ik ken mensen die op hun veertiende al ontmaagd waren, maar ik denk als persoon rond die leeftijd helemaal niet aan seks en heb er al helemaal geen behoefte aan. Het ligt aan het persoon

Ik ben ook een meisje van 14 jaar. Ik zou zelf ook wel graag sex willen. Het verschil gewoon heel erg per meisje. Het ene meisje wil wel al sex op haar 14 en de ander niet. Je moet het gewoon eerlijk vragen.

Badge

Ik wil het ook wel maar ik ben een jongen dus aan mij heb je niks maar eigenlijk is het wel te jong

Badge

Hey 123jongen13 ik ben zelf 13 jaar en denk ook aan seks en die dingen.

Reputatie 1
Badge

Ik zou ook seks willen met jou maar je mag geen contactgegevens delen 😪🍆

Badge

Ik wil heel graag met een meisje seks hebben ben ook een jongen maar ik weet niet of ze dat wel willen op mijn leeftijd 13-14 dus

Nou…. ik ben ook een meisje, maar ik vind het wel echt te vroeg. NIET DOEN!

Badge

Hi ik ben zelf 13 en zou het prima vinden om op deze leeftijd al dingen op seksueel gebied te doen. Maar ik zou het niet random met een boy willen doen. Als ik jou was zou ik dus wachten tot je je echt tot iemand voelt aangetrokken en daar maybe verliefd op wordt. Dan kun je met haar praten en vragen of zij er ook klaar voor is. Zo niet? Maak het dan niet uit alleen maar omdat zij er nog niet klaar voor is.

Badge

Ik zou eerst een vriendin zoeken die het ook wil ;)

Badge

Ja ik ben 13 nog maagd en drm heb ik een mijsje van 15 😉 en zij ook maagd dus nee als je er gwn klaar voor bent kan het maar als dat niet zo is niet 

 

Reputatie 1
Badge

Ja ik zou wel willen, ik ben 13 bijna 14 maar wel voorbehoedmiddelen. Dus het meisje moet het ook willen snap je.☺️

Als ik jou was zou ik gewoon wachten. De kans dat 13/14 jarigen precies weten hoe voorbehoedmiddelen werken of ze durven te kopen is niet zo groot. Dalijk zit je met een baby of soa’s opgescheept. 

Er zijn vast meisjes die al vroeg klaar ervoor zijn.

Zoek dan ook absoluut niet het eerste beste meisje uit maar, zorg eerst dat je een vriendinnetje hebt die het ook echt wilt.

Stel dat ze er klaar voor is raadt ik je aan voorbehoedsmiddelen te gebruiken zodat je vriendinnetje natuurlijk niet zwanger wordt.

Veel geluk verder!

Badge

Ik zou het ook wel willen

Ja en nee.

Een willekeurig meisje niet.

Daarom zou ik advieseren om een vriendin te krijgen en met haar kijken of ze het ook wilt doen

Ik ben meisje van 13, maar ik fantaseer daar ook wel over hoor . Ik zou het alleen niet in het echt doen..

 

Badge

ligt aan  het meisje als je een vriendin of vriend hebt waar je helemaal verliefd op bent en ook andersom en je vertrouwd elkaar ….. dan zou ik het gwn vragen….”hey…. wil jij al seks?” of als je aan het zoenen bent beweeg je hem/haar gwn rustig naar je toe doe knoopje broek open of riem of whatever en als je partner mee gaat is het ja en zo niet dan is het nee ^^

 

XX suc6

Reputatie 2
Badge +1

Nou…. ik ben ook een meisje, maar ik vind het wel echt te vroeg. NIET DOEN!

Bloempje,

 

Je bent wel heel extreem in je reactie. Jouw mening hoeft niet per se iemand anders mening te zijn. Let daar een beetje op

Reputatie 1
Badge

Hi, ik ben 13 (bijna 14) en ik wil ook al sex. Maar het ligt ook aan die persoon. Niet alle meiden willen op deze leeftijd sex

Ik wil heel graag met een meisje seks hebben ben ook een jongen maar ik weet niet of ze dat wel willen op mijn leeftijd 13-14 dus

Zoals de rest zegt niet elk meisje wil dit zelf ben ik een jongen  van net 15 en ben nog maagd. Er zijn uiteraard meide die dit wel willen zelf heeft een goede vriendin dit aan mij gevraagd maar ik heb dit aanbod afgewezen ik was toen net 11 en vond dat ik dit even moest wachten tot ik er klaar voor was. Heb nog steeds contact met haar maar ze woont nu in buitenland.  Spanje om precies te zijn ik ga er wel vaak op vakantie allen NOOIT waar zei woont weet niet waarom maar ja . Ik spreek zelf de Spaanse taal en nog een aantal andere ben zelf NL en niemand in familie is buitenlands dus. Ik spreek ook Pools.  Engels duits België Frans turks slecht Russisch en Bulgaars.  Maar dit is niet echt normaal denk ik maar goed.  Doe wat goed voelt en vraag om haar toestemming 

Badge

Heyy

 

Anoniemmens hier!

 

Het verschilt per meisje of ze op 13-14-jarige leeftijd seks willen.

 

Gr. Anoniemmens!

Reageer