Vraag

willen meisjes van 13-14 seks??

  • 5 January 2020
  • 33 reacties
  • 12380 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil heel graag met een meisje seks hebben ben ook een jongen maar ik weet niet of ze dat wel willen op mijn leeftijd 13-14 dus


33 reacties

Badge +1

Hey 123jongen13,

Er zijn zeker wel meisjes van die leeftijd die seks willen, misschien nog jonger zelfs. Maar dat verschilt heel erg per meisje. Sommigen zijn er al klaar voor op hun twaalfde en andere misschien pas op hun twintigste of later.

Als je seks wil hebben moet je zeker weten dat je je comfortable voelt met wie je het doet en je er geen spijt van gaat krijgen. Ook dat je je goed voelt en als dat niet zo is, wees dan niet bang om ‘nee!’ te zeggen.  

Het verschilt dus per meisje. Ik ken er een paar die er zeker wel klaar voor zijn en anderen weer totaal niet. 

Groeten,

Marmar 

Badge

Ik wil het ook wel maar ik ben een jongen dus aan mij heb je niks maar eigenlijk is het wel te jong

Ik ben ook een meisje van 14 jaar. Ik zou zelf ook wel graag sex willen. Het verschil gewoon heel erg per meisje. Het ene meisje wil wel al sex op haar 14 en de ander niet. Je moet het gewoon eerlijk vragen.

Ik ben meisje van 13, maar ik fantaseer daar ook wel over hoor . Ik zou het alleen niet in het echt doen..

 

Badge

Hi ik ben zelf 13 en zou het prima vinden om op deze leeftijd al dingen op seksueel gebied te doen. Maar ik zou het niet random met een boy willen doen. Als ik jou was zou ik dus wachten tot je je echt tot iemand voelt aangetrokken en daar maybe verliefd op wordt. Dan kun je met haar praten en vragen of zij er ook klaar voor is. Zo niet? Maak het dan niet uit alleen maar omdat zij er nog niet klaar voor is.

Ja ik zou wel willen, ik ben 13 bijna 14 maar wel voorbehoedmiddelen. Dus het meisje moet het ook willen snap je.☺️

Hoi ik ben een jongen 15 jaar wil je vrienden worden

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, 

We kunnen ons voorstellen dat je een vriendschap op het forum wilt sluiten. Toch is het forum niet bedoeld voor het uitwisselen van contactgegevens en 'dating'. Hieronder valt dus ook het uitwisselen van contactgegevens om een vriendschap te sluiten. Blijven jullie dus goed letten op de forumregels?

Veel plezier op het forum!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Badge

Ja ik ben 13 nog maagd en drm heb ik een mijsje van 15 😉 en zij ook maagd dus nee als je er gwn klaar voor bent kan het maar als dat niet zo is niet 

 

Reageer