Vraag

willen meisjes van 13-14 seks??

  • 5 January 2020
  • 33 reacties
  • 12379 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil heel graag met een meisje seks hebben ben ook een jongen maar ik weet niet of ze dat wel willen op mijn leeftijd 13-14 dus


33 reacties

Ja en nee.

Een willekeurig meisje niet.

Daarom zou ik advieseren om een vriendin te krijgen en met haar kijken of ze het ook wilt doen

Weet niet wat iedereen wil maar vast wel een paar

Reputatie 3
Badge +3

Ik ken mensen die op hun veertiende al ontmaagd waren, maar ik denk als persoon rond die leeftijd helemaal niet aan seks en heb er al helemaal geen behoefte aan. Het ligt aan het persoon

Als ik jou was zou ik gewoon wachten. De kans dat 13/14 jarigen precies weten hoe voorbehoedmiddelen werken of ze durven te kopen is niet zo groot. Dalijk zit je met een baby of soa’s opgescheept. 

Reputatie 1
Badge

Ja ik zou wel willen, ik ben 13 bijna 14 maar wel voorbehoedmiddelen. Dus het meisje moet het ook willen snap je.☺️

Hoihoi,

Zelf ben ik ontmaagd op mijn 15e. Ik vind dat het kan als je er zelf klaar voor bent en het meisje er klaar voor is. En onthoud NEE IS NEE!

Goodluck!

Kusjes:kissing_heart:

Reputatie 1
Badge

Ik was op mijn 13de geen maagd meer

Badge

Ik wil heel graag met een meisje seks hebben ben ook een jongen maar ik weet niet of ze dat wel willen op mijn leeftijd 13-14 dus

Nou…. ik ben ook een meisje, maar ik vind het wel echt te vroeg. NIET DOEN!

Er zijn vast meisjes die al vroeg klaar ervoor zijn.

Zoek dan ook absoluut niet het eerste beste meisje uit maar, zorg eerst dat je een vriendinnetje hebt die het ook echt wilt.

Stel dat ze er klaar voor is raadt ik je aan voorbehoedsmiddelen te gebruiken zodat je vriendinnetje natuurlijk niet zwanger wordt.

Veel geluk verder!

Badge

Hai ik ben zelf een jongen maar ik heb 2 vriendinnen (gwn vrienden)  ik  weet niet waar je woont maar ik heb er dus 2 in mijn klas die willen zelfs wel een triootje. 

Reputatie 1
Badge

Hi, ik ben 13 (bijna 14) en ik wil ook al sex. Maar het ligt ook aan die persoon. Niet alle meiden willen op deze leeftijd sex

Ik wil heel graag met een meisje seks hebben ben ook een jongen maar ik weet niet of ze dat wel willen op mijn leeftijd 13-14 dus

Zoals de rest zegt niet elk meisje wil dit zelf ben ik een jongen  van net 15 en ben nog maagd. Er zijn uiteraard meide die dit wel willen zelf heeft een goede vriendin dit aan mij gevraagd maar ik heb dit aanbod afgewezen ik was toen net 11 en vond dat ik dit even moest wachten tot ik er klaar voor was. Heb nog steeds contact met haar maar ze woont nu in buitenland.  Spanje om precies te zijn ik ga er wel vaak op vakantie allen NOOIT waar zei woont weet niet waarom maar ja . Ik spreek zelf de Spaanse taal en nog een aantal andere ben zelf NL en niemand in familie is buitenlands dus. Ik spreek ook Pools.  Engels duits België Frans turks slecht Russisch en Bulgaars.  Maar dit is niet echt normaal denk ik maar goed.  Doe wat goed voelt en vraag om haar toestemming 

Badge

Ik zou eerst een vriendin zoeken die het ook wil ;)

Badge

Hey 123jongen13 ik ben zelf 13 jaar en denk ook aan seks en die dingen.

Badge

Heyy

 

Anoniemmens hier!

 

Het verschilt per meisje of ze op 13-14-jarige leeftijd seks willen.

 

Gr. Anoniemmens!

Badge +1

hey!

ik zou er echt niet zo vroeg mee beginnen, als ik jou was haha ik snap je wel maar jaa ik zou het nog niet doen :)maybe ben je daar nog iets te jong voor, noujaa heel veel mensen delen verhalen dat ze een keer seks hebben gehad als 13 of 14 jarige ofz, ik ben zelf 13 maar denk daar eigenlijk niet aan haahah

 

xx walvisjee

Reputatie 5
Badge +4

ik ben 14 en ja ik heb zin in seks, maar ik durf het niet. miss wel als ik geil ben maar denk het niet en ik vind dat de eerste x speciaal moet zijn. met een vriendje ofz en niet seks voor seks

xxx ano

Badge

Ik zou inderdaad niet op je 13 de seks nemen .het verschild ook per meisje ik ben ook een meisje en denk ook aan seks en dat ik dat wil hebben maar ik vind me zelf voor een 13 jarige nog best wel jong voor seks

Badge

ligt aan  het meisje als je een vriendin of vriend hebt waar je helemaal verliefd op bent en ook andersom en je vertrouwd elkaar ….. dan zou ik het gwn vragen….”hey…. wil jij al seks?” of als je aan het zoenen bent beweeg je hem/haar gwn rustig naar je toe doe knoopje broek open of riem of whatever en als je partner mee gaat is het ja en zo niet dan is het nee ^^

 

XX suc6

Reputatie 2
Badge +1

Nou…. ik ben ook een meisje, maar ik vind het wel echt te vroeg. NIET DOEN!

Bloempje,

 

Je bent wel heel extreem in je reactie. Jouw mening hoeft niet per se iemand anders mening te zijn. Let daar een beetje op

Badge

Ik zou het ook wel willen

Reputatie 1
Badge

Ik zou ook seks willen met jou maar je mag geen contactgegevens delen 😪🍆

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou ook seks willen met jou maar je mag geen contactgegevens delen 😪🍆

Yep velen willen maar het mag niet...

Badge

Hoe doe je dat bij elkaar logeren ofz?

En vertel je dan alles tegen je ouders?

Of wacht je tot dat ze weg zijn?

 

Reputatie 4
Badge +3

ik (13) zou het nog niet willen ik vindt dit persoonlijk wel nog erg jong, maar je ma ghet natuurlijk doen als je wilt. Wel handig eerst een vriendin krijgen.

Hoezo wil bijna iedereen hier al seks op zo'n jonge leeftijd? ik ken niemand uit mijn klas en omgeving die het al zou willen. 

Reageer