Wil wel eens sex met een jongen

  • 7 January 2018
  • 11 reacties
  • 873 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben 14 en wil eigenlijk wel eens seks met een jongen. Ik weet alleen niet hoe je dit kan vragen en met wie? Ik wil het eigenlijk niet met 1 van men vrienden doen. ( ben wel hetero )

11 reacties

ik ben 12 alleen ben ook opzoek naar sex
wil je met mij miss:P
btw ik ben wel een jongen
:P:P
en btw het was een prank xD
Anoniempje24 je hebt gwn spijt van t zeggen
Welke regio woon je?
Ik woon in België
Aniniem, seks is iets speciaals tussen een vrouw en een man die veel van elkaar houden, je moet het niet doen met iemand omdat je het wil al helemaal niet iemand die je niet goed kent.

Ik zou aanraden om eerst een vriend te vinden en als het tijd is (merken beide vanzelf) dan kan je het met hem doen.

Wel met condoom als jullie nog geen kinderen willen!
Aniniem, seks is iets speciaals tussen een vrouw en een man die veel van elkaar houden, je moet het niet doen met iemand omdat je het wil al helemaal niet iemand die je niet goed kent.

Ik zou aanraden om eerst een vriend te vinden en als het tijd is (merken beide vanzelf) dan kan je het met hem doen.

Wel met condoom als jullie nog geen kinderen willen!

Ten eerste seks is tussen v/m m/m v/v, (dit zijn de combi’s met 2 je hebt nog meer zoals trio’s etc maar die skip ik even). En niet alleen M/v.
Als je met een andere jongen seks hebt heb je alleen een condoom nodig als je geen soa wil. Met M/M seks kan je natuurlijk geen kinderen krijgen....
Ik sluit m/m v/v uit omdat aniniem aangaf hetero te zijn.

Reageer