Beantwoord

wil veder maar ben bang dat ik te snel ga

  • 1 July 2019
  • 5 reacties
  • 1150 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Ik ben een meisje van 13 en ik heb een vriendje van 14 (we schelen 11 maanden). We hebben laatst gezoend (met tong) en vandaag knuffel waar bij mijn kruis de zijne raakte (met kleren aan). ik wil wel veder als in misschien aanraken strelen maar ben bang dat ik te snel wil en dat ik dan over een maand ontmaagd ben . Duss iemand tips voor mij
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 July 2019, 23:22

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi, veel jongens zijn rond die leeftijd (zoals ik) erg seksueel. Nou verschilt dat natuurlijk per persoon.
Begin rustig een gesprek met wat jullie beide te ver vinden gaan (doe ik ook met mijn vriendin) hij zou dat vast niet erg vinden.

Succes!
Reputatie 2
Badge +3
@lieverniet Ik heb al een keer zoon gesprek gehad maar toen vonden we zoenen al te ver dus dat zal ik zeker doen
Hey,

Het is je eigen keuze of je verder wil of niet. Als jullie al gezoend hebben en je je vriendje vertrouwt, kun je gewoon seks met hem hebben.
Zorg er ten minste voor dat hij een condoom draagt en dat jullie het allebei willen. Anders geen seks.

Je kunt je schaamhaar scheren en andere voorbereidingen treffen, maar daar moeten anderen je maar advies voor geven. Ik heb nog nooit seks gehad.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +3
Ik wil nog geen seks wel veder
Gewoon doen wat voor jou goed voelt wil je verder dan ga je verder.
als je toch nog liever niet wilt dan maakt dat ook niet uit je moet het doen wanneer jij wilt nog lang zat de tijd

xx

Reageer