Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hij wil mij neuken

Tags:

closedgirl Auteur
Net nieuw
Reacties: 5

19 mei 2017, 18:16

Hey zoals je in mijn vorig forum kon zien is er een jongen( hij is 17 jaar) in mijn klas die uitdagend naar mij doet en ik reageer hier meestal uitdagend terug op. Maar het is nu zover gekomen dat hij mij echt wilt neuken (dit zijn , zijn woorden) en hij laat het ook blijken. Hij raakt mij aan mijn kont en hij ging wrijvend met zijn voet tijdens een groepswerk in de klas naar boven terwijl ik niet eens sexy of aantrekkelijk ben ik snap het niet . Enerzijds wil ik het ook wel maar ik ben nog maagd en ik ben bang dat ik de reputatie makkelijk/slet op mijn school ga krijgen wat moet ik nu doen?
"Everybody has a chapter they don't read out loud"

Reacties (5)

• Terrencephilly
    Weet de weg
    Reacties: 16

20 mei 2017, 00:15

Ik zou met hem praten of hij verliefd op je is of hij alleen gewoon sex wilt.
    Daarnaast kan hij je ook gewoon treiteren en wanneer jij toegeeft je uitlachen (Pesten)
    Dit is natuurlijk niet zeker misschien is hij wel echt verliefd op je of sexueel tot je aangetrokken.
    Maar doe niks als je het niet wilt.
    Je bent oud genoeg om zelf keuzes te maken
    ''Als je iets goeds ziet, geef dan een compliment. Als je iets fouts ziet, bied dan je hulp aan.''
  • closedgirl Auteur
    Net nieuw

20 mei 2017, 16:12

Hij is seksueel tot mij aangetrokken maar ik denk niet dat hij gevoelens heeft voor mij ( ik heb het hem ook niet gevraagd) en dat treiteren gaat hij echt niet doen het is echt nog een lieve jongen als het erop aankomt. Maar hoe moet ik dat dan vragen van die gevoelens want gewoon vragen is wat akward niet ??
  • britje
    Net nieuw
    Reacties: 3

20 mei 2017, 17:08

Ik kan het me wel voorstellen dit..
    Het zou denk ik beter zijn om hem te vragen als hij je leuk vind?:?
    Maar laat je zelf niet meesleurpen met zijn "spel" want deze jongens van tegenwoordig denken alleen maar aan seks enz, als ze je goed vinden blijven ze nog even bij je rond hangen, maar sommige kunnen stoer gaan doen en aan de hele school vertellen dat ze je geneukt hebben.

quote verwijderd

Misschien kan je het hem gwn random vragen, terwijl je een spel speelt ofzo. Dan zeg je tegen hem dat je een spel met hem wilt spelen en dat jullie omstebuurt elkaar een vraag stellen en je moet eerlijk antwoord geven, dan vraag je hem als hij je leuk vind

ik weet heel erg kinderachtig maar het is wel een optie:)
    Maar dat betekent niet dat hij zo is! wees alleen voorzichtig :)
    distance means nothing when you love someone
  • closedgirl Auteur
    Net nieuw

23 mei 2017, 17:34

Danku Britje,
    Ik kan dat inderdaad proberen, het probleem is juist. Een vriendin van mij uit de klas begon er vandaag ook juist over dat ik me het is moest inbeelden als er gevoelens zouden zijn. Zij vind ook dat hij zich soms wat veel aantrekt van wat ik zeg om gewoon seksueel aangetrokken te zijn. Maar dan dacht ik hypotetisch wat als het zo is , wat als hij gevoelens zou hebben wat dan ?? Ik bedoel ik kom goed overeen met hem en zijn vrienden , dat ordt toch akward of niet??
  • britje
    Net nieuw
    Reacties: 3

24 mei 2017, 18:29

quote verwijderd
    Het zou echt leuk zijn als hij je ook leuk vind alleen er nog achter komen. En nee ik vind het in ieder geval niet awkward!
    distance means nothing when you love someone

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided