Skip to main content
Vraag

wil graag sex

Forum|alt.badge.img+2

Hoi ik 12 maar wil graag sex maar weet niet hoe iemand tips

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 2 december 2024

yow 

is 12 niet een beetje vroeg ik begrijp dat je je lichaam leert ontdekken maar als je gewoon nog even wacht dan kan je je beter voorbereiden 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 2 december 2024

Probeer anaal te vingeren geeft ook een leuke ervaring. 
en dan steeds grotere objecten erin duwen. Pas wel op met scherpe objecten. En gebruik of glijmiddel of vaseline. 

succes en laat me weten hoe het is gegaan

wiebenik123

Forum|alt.badge.img+1

Sex op je 12 de dat is echt absurd...

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 1 januari 2025

Te vroeg maar ga verder aftrekken 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 7 januari 2025

Ik was vergeten tezegen ik ben een jongen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 januari 2025

Ik zou nog even wachten want als je ouder bent kom je vast een meisje tegen als als meiden iets ouder worden zijn ze vaak ook eerder er klaar voor om sex te hebben

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 8 januari 2025

Ik had dit ook toen ik 12 was, heb het ge probeert met een stiefneef, andere jongens hebben vaak hetzelfde en daar kan je mee experimenteren. Niet gay gewoon 2 jongens die hun lichaam verkennen.

heyyyyyy222

ik heb ik groep 8 seks gehad met een klasgenoot vraag me niet hoe maar het gebeurde gewoon we vonden elkaar lekker. niemand weet het behalve hem en ik dus gelukkig. ik denk wel 8x seks gehad op school😅

bijna betrapt door docent. zit nu in klas 3. ik wil nu weer graag seks hebben.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

Je bent nog wat jong. Sowieso moet je echt een vriend of vriendin hebben die het ook wil! 

Succes!

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 13 januari 2025
Jemoeder123 :

Sameeee

Hoe bedoel je

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen