Vraag

Wil graag sex?!

• 11 August 2016
  • 9 reacties
  • 1593 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 13 en wil heel graag sex is dat raar? Bij ons zit de douche kop los en als ik m op harde stand zet vind ik t fijn, op mn clitorus, ik probeer me intebeelden hoe het zal zijn als ik nou gewoon sex voor geld doen want ik heb wel geld nodig en ik wil het wel graag
Wanhopig...
Is dit raar?

9 reacties

Ik wil graag snel geld verdienen en ik wil ook graag Sex dus hoe kan ik dat doen ik ben pas 13...
Dat je seks wilt; Heel normaal, iedereen wilt het, puberteit he
Sex voor geld doen; Doe dat maar niet
Waarom niet vraag je?
Hierom:
1) je maagdheid, iets speciaals, wordt afgenomen door een wildvreemde
2) wie weet hebben die mensen allerlei ziektes
3) Als je het doet, wees niet verbaasd als het allemaal oude mannen zijn
4) je kan gekidnapt,verkracht of bedrogen worden
5) Er kan politie aan te pas komen

Je bent pas 13; We zijn allemaal nog jong
Als ik jou was.....zou ik wachten tot er iemand komt waarvan je houd, die je vertrouwd of waar het gewoon goed meevoelt
Er zijn mensen die sex hebben op hun 12e, op hun 14e, op hun 16e, 18e zelfs soms 25
Maar zoveel keren denken mensen er aan terug; aan hun eerste keer en hebben ze spijt dat ze niet hebben gewacht en spijt dat ze een verkeerde beslissing hebben genomen .
Ik zal altijd blijven aanraden om het met je vriendje te doen, of gwn een vriend of je beste vriendin maar op je 13e met een wildvreemde oudere man voor geld?
Nee ik raad het sterk af
Het is helemaal niet raar zelf heb ik ook enorm veel zin in sex alleen geld voor sex zou ik niet doen
het is niet raar ik raad je alleen af om sex te hebben voor geld. er kan heel veel fout gaan, oudere mannen komen vooral en wat als ze dronken zijn? niet betalen of dingen willen doen die jij niet wilt?
ik zou zeggen'; wacht tot je iemand vindt waar je echt van houdt
gewoon ff geduld hebben en het al helemaal niet doen voor geld.
zoek dan gewoon een BETROUWBARE jongen op om seks mee te hebben maar ga aub niet op die leeftijd jezelf voor geld laten neuken. Ga je 300% spijt van krijgen.

Bart
Het is wel je 1e keer doe het dan met iemand van wie je houd dan s je sex ook lekkerder
Ik snap heel goed dat je daar behoefte aan hebt.
Je hebt het nog nooit meegemaakt en het blijkt geweldig te zijn, je wilt het gewoon graag meegemaakt hebben en het liefst nu.

Het is inderdaad wel verstandiger om te wachten totdat je iemand tegenkomt die het echt waard is, anders verpest je het voor jezelf.
Je kunt ondertussen wel dingen bij jezelf doen, dat kan ook plezier geven.
Hee,

Zoals de rest al zei, seks kaan heerlijk zijn. Of je wacht met seks voor een speciaal iemand, moet je zelf beslissen. Dat hangt ervanaf wat voor waarde maagdelijkheid voor je heeft. Seks voor geld is niet verstandig, maar strafbaar. Degene met wie je seks hebt, zal worden beschuldigd voor kinderverkrachting, want voor de wet ben je pas vanaf je 16e sekshandelingsbekwaam. Mocht je heel graag seks willen, doe het dan met een leeftijdsgenoot.
het is niet raar, maar je bent pas 13 eh... en DE eerste keer moet speciaal zijn vind ik

Reageer