Vraag

Wil graag seks

  • 11 July 2019
  • 8 reacties
  • 445 Bekeken

Badge +3
Hii
Ik denk er heel de dag aan en wil het ook graag
Seks ik wil gewoon weten hoe het is en het lijkt me spannend
Wat moet ik nu doen??

8 reacties

Hey,

Als je het niet uit maakt met wie je de eerste keer doet, kun je zo maar iemand van straat plukken.

Maar als het je wel uit maakt en het wel met iemand wil doen van wie je houd. Zou ik zeggen wacht totdat je een vriend/vriendin hebt.

Groetjes,
Lise
Hey,

vrijwel iedere jongen heeft dit in de pubertijd. De ‘eerste keer’ moet een mooie ervaring zijn. Doe het dus ook met een speciaal persoon. Doe het verder ook veilig!


succes ermee!

Hii
Ik denk er heel de dag aan en wil het ook graag
Seks ik wil gewoon weten hoe het is en het lijkt me spannend
Wat moet ik nu doen??

Ik wil ook seks en ben bijna 14 en een jongen

Badge +2

Denk eraan je mag hier wel vragen stellen en tips krijgen, maar je mag geen persoonsgegevens delen (regel 6) en je mag het forum ook niet gebruiken als datingsite (regel 7).

 

Groetjes,

Meike_

De Kindertelefoon

Badge +3

Denk eraan je mag hier wel vragen stellen en tips krijgen, maar je mag geen persoonsgegevens delen (regel 6) en je mag het forum ook niet gebruiken als datingsite (regel 7).

 

Groetjes,

Meike_

De Kindertelefoon

Dat weet ik. Was ook niet mijn bedoeling

Badge +3

Hii
Ik denk er heel de dag aan en wil het ook graag
Seks ik wil gewoon weten hoe het is en het lijkt me spannend
Wat moet ik nu doen??

Ik wil ook seks en ben bijna 14 en een jongen

Jaa iedere jongen wil dit. Maar ja met wie XD

Hii
Ik denk er heel de dag aan en wil het ook graag
Seks ik wil gewoon weten hoe het is en het lijkt me spannend
Wat moet ik nu doen??

Ik wil ook seks en ben bijna 14 en een jongen

Jaa iedere jongen wil dit. Maar ja met wie XD

Ik snap niet dat jullie daar nu al aan denken😂

 

Heyo,

Easy on. Je wilt graag seks hebben, dat heeft iedereen wel. Hoe ga je dat aanpakken.  Je kan inderdaad een wilt vreemde vragen, met kans op soa's misschien zelfs misbruik en verkrachting. Klinkt leuk!

Wat je wel kan doen is het gewoon bij je hand houden in de tussentijd.  Wees meer actief in het uitgaansleven ontmoet mensen. En wie weet heb je ooit een one night. Of je ontmoet een heel leuk iemand waar je een relatie mee krijg, en zo verdere stappen kan zetten. En dan kun je ooit aan seks denken als die persoon het natuurlijk zelf ook wilt.

Ja dit kost tijd, maar het zal de moeite waard zijn! Tot die tijd moet je gewoon je trekken halen uit je hand of speeltjes. 

 

See ya!

Spookyzx.

Reageer