wie ook gay en dit hier onder?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben 13 gay en ik heb blouwe ogen en donker blond haar. En ik wil graag sex. Ik trek me vaak af en vinger me in mn kont
Wie is het ook ??
Xx me

27 reacties

wat?
Ik ben 15 en gay of bi maar ik denk vooral gay
@jongen2003anoniem hoezo wil je dat weten? Xx
K ben ook gay
Bakvis Niemand weet dat ik jongens leuk vin en hier kan ik het kwijt
Ik ben ook gay of bi maar denk gay
Hi jongen2003anoniem,

mijn tweelingbroertje en ik en m'n oudere broer vallen allemaal op jongens, m'n jongere broertje niet denk ik. We zijn allemaal blond en hebben blauwe ogen en trekken ons allemaal af en we zijn uit de kast
Haii ik val ook op jongens en ben 15 jaar ?
@ojeroeno,

ik heb nieuws voor je, je bent inmiddels 16 geworden, al 10 dagen geleden haha (of je profiel klopt niet), dus nog van harte gefeliciteerd en als je niet jarig was dan vieren we gewoon dat je ook op jongens valt 🙂
Ojeroeno klinkt goed?
Ik ook! heb je skype?
Hoi Veenendaal16
Het is niet de bedoeling dat je buiten het forum contact met elkaar zoekt. Je mag dus ook geen gegevens uitwisselen. Zie forumregel 6 en 7.
Groetjes Suus
Whahhahahah dat is snel verwijderd
ik ben bi en zoek ook iemand om mee te praten kennis maken
Ik ben gayik ben ook gay
Ik ben gay ik ben 13 blauwe ogen en blond/ donker blond haar
Ik ben psygisch gay dat komt om dat ik slaap te kort heb en omdat mensen in my klas altijd scholden met gay! daarom ben ik dus gaan denken of ik dat was maar ben helemaal niet gay
Hey JONGEN2003ANONIEM,
Ik ben 16 en heb lichtblauwe ogen en heb lichtblond haar.
Ik geloof dat ik bi ben, maar ik loop net iets warmer voor jongens dan meisjes! Ik heb nu een vriendje vamme eige leeftijd. Is echt geweldig!
Ik heb wel een tijd echt goeie seks-relatie gehad met n jonge vrouw (dus paar jaar ouder dan ik) Ben ong. 4 jaar seks aktief.
Ik, maar ik trek niet af en ik vinger me niet. Maar waarvoor is dit eigenlik?
Ik denk/doe ongeveer hetzelfde
Hoi jongen2003anoniem

Ik ben ook homo en trek af. Ik vinger niet altijd omdat ik daar soms gewoon geen zin in heb, te veel inspanning voor 's avonds.
Ik ben gay 16 blond haar en wil sex
Ben 15 jaar en gay(Very gay...:D). Ik vinger mezelf nooit ik heb daar geen interesse in.
Ik trek me zelf best wel vaak af. Want ja, het is nou eenmaal echt een lekker gevoel als
je komt.

Reageer