Beantwoord

welke leeftijd een string?

  • 12 July 2019
  • 4 reacties
  • 3289 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een meisje van 13 jaar. Ik vind gewone onderbroeken gewoon niet lekker zitten en met strakke broeken en 1 jurkje ziet het er heel lelijk uit. Nu heb ik 1 onderbroek die wat dunner is. Dat zit al veel fijner. Maar hoe moet ik aan mijn moeder vragen of ik strings mag? Mijn moeder vind het zelf totaal niet lekker zitten dus ze weet mijn gevoel ook niet. En ben ik ook vroeg om op mijn 13de een string te dragen? Ik ga na de zomervakantie naar de 2de.
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 July 2019, 17:31

Bekijk origineel

4 reacties

Wat dragen je klasgenoten? Dat zie je als het goed is bij de kleedkamer als je gaat gymmen. Hier is een topic hierover: https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/welke-leeftijd-een-string-dragen-34814

Ik weet niet hoe je daar met je ouders over moet praten. Hoe zijn je ouders? Luisteren ze vaak naar je? Heb je eerder wel eens iets gevraagd?

Je kunt vragen: 'Mam, mag ik andere onderbroeken?'
Hey,
Ik zou het zelf gewoon eerlijk zeggen tegen je moeder! moeders zijn er om juist over dit soort dingen te praten en je te helpen. Ik draag zelf ook strings en ik koop ze met me moeder ik ben 15 btw, ik vind ze ook gewoon chiller zitten idd.
Ik snap helemaal dat je het moeilijk vind om te zeggen anders kan je het desnoods met je vriendin kopen. Je bent niet te vroeg je moet gewoon doen wat je zelf wil!
Succes als je nog hulp nodig hebt let me know! x
Badge +1

Heyy,

ik zou gewoon zeggen bijvoorbeeld: Heyy mam ik vind de onderbroeken die ik nu heb heel irritant en je ziet lelijke lijnen enzo, mag ik anders een string? Bij mij helpt het heel erg als ik het heel droog zeg niet beschamend of raar. Zeg het gewoon heel droog, alsof je aan je moeder vraagt of je een kopje thee mag ofz😂lekkere vergelijking!

 

suc6 ermee!👍

Reputatie 1
Badge +2

Ik was zelf 12 toen ik ze begon te dragen .

Ze zitten fijner en je ziet geen lijnen of 4 billen ofzo dat vind ik een naar gezicht .

Dus gewoon kopen .

Tenslotte moet jij ze dragen niet je moeder 

 

Reageer