Vraag

wel of niet verder dan zoenen

  • 2 August 2020
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen en bi en heb al paar x met dezelfde jongen afgesproken en laatst waren we beetje aan t zoenen en voelde k dat hij stijve had maar idk wat k dr mee moest doen


1 reactie

Hi Hallo5757,

 

klinkt goed, mag ik vragen wat je met je handen doet tijdens het kussen?

Ik bedoel, als je hem kust dan kun je zijn nek beet pakken of over zijn rug strelen, eventueel voorzichtig met je hand onder zijn t-shirt op zijn blote huid hem strelen, zijn buikje of over zijn tepels of rug.

Als je zoiets nog niet gedaan hebt, is dat misschien iets voor een volgende keer om te doen? Zorg wel ff dat je je t-shirt al ff (gedeeltelijk of helemaal) uit je broek haalt, dan  kan ie er makkelijker bij :yum:

 

Als dat lekker voelt om bij elkaar te doen kun je een beetje afdwalen met je hand door vanaf zijn buikje iets naar beneden te gaan en dan per ongeluk (expres) met een paar vingers ff tegen zijn bobbel aan te komen of je laat je hand er even zo op/tegenaan liggen. Als een jongen dat bij mij doet, dan laat ik mijn piemel even wippen (weet je wat ik bedoel?) en dan snapt ie wel dat het ok is. Hij laat het vast ook wel merken of hij het lekker vindt en wie weet doet hij hetzelfde bij jou.

 

Of jullie dan gelijk verder willen gaan, hangt van jullie af. Je kunt dat ook bewaren voor een volgende keer, maar k kan me voorstellen dat je zelf je broeksknoop los maakt om hem soort van uit te nodigen om verder te gaan, maar je kunt ook zijn broek los maken.

 

Dan voorzichtig zo door zijn onderbroek heen  voorzichtig even in zijn piemel knijpen en tenslotte met een paar vingers achter het elastiek van zijn onderbroek en zijn onderbroek een beetje naar beneden doen, zodat zijn piemel eruit floept. Dan kun je zijn piemel beetpakken en strelen en net zo ver gaan als jullie zelf willen.

 

Misschien ga ik wat sneller dan je zelf in gedachten hebt. Doe het gewoon in jouw/jullie tempo. jullie moeten het leuk hebben met zijn 2-en. Daar gaat het om.

 

Btw heb je wel als eens een andere jongen afgetrokken en ben jij als eens afgetrokken door een andere jongen?

 

Nou ja, ik lees het wel. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.

 

Groetjes,

M&M's

Reageer