weinig tijd maar wil toch seks met vriend (vervolg op: wil graag seks met een vriend)


Badge +3
hoi allemaal!

zoals ik in mijn eerste topic heb gezegd ga ik morgen bij een vriend slapen en wil ik met hem gaan experimenteren. Alleen zei hij straks dat hij nog een feestje had en dat ik om half 9 pas kon komen alleen nu is mijn vraag hoe kan ik zo snel mogelijk zorgen dat hij dat ook wilt? want ik had anders heel de avond de tijd en nu maar best kort, ik ga daar ook niet binnenstappen en dan meteen beginnen zegmaar, maar na een uurtje of langer wil ik toch wel graag beginnen.

groetjes F1fan

alvast bedankt voor de tips!

53 reacties

Badge +3
Ik ben er ook benieuwd naar
reageren op het verhaal kan aktijd wel funny zijn kan ik jullie mening er ook over horen
Hey, gefeliciteerd met je ontmaagding ?? fijn voor je dat het zo is afgelopen! Hebben jullie ook gevoelens voor elkaar of is het alleen seksueel?
Badge +3
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

alleen sexueel en thanks?
Heeft hij jou ook geneukt?
Laat maar heb het over hoofd gelezen?
F1FAN vond hij het probleempje niet zo erg?? Dat wat je bij mijn topic opgeschreven had..
Badge +3
@janss hij had het geen eens door dus eigenlijk heb ik geen idee of hij dat erg vond..?
Hoe bedoelde je met veilig hadden jullie condooms ofzo en hoe hebben jullie elkaar gepijpt
Badge +3
Hoe bedoelde je met veilig hadden jullie condooms ofzo en hoe hebben jullie elkaar gepijpt ja met condooms ja en hoe hebben we gepijpt? uhhh gwn de pimel van de ander in je mond...
HI F1fan,

jij hebt iig een leuke dag gehad (eer)gisteren lees ik net. Met allerlei afwisselende activiteiten :P

Hebben jullie vandaag/gisteren ook nog wat gedaan?

Btw ik denk dat @roydoy ook wil weten of jullie met of zonder condoom gepijpt hebben :)

Groetjes,
M&M's
Badge +3
Ja gisteren ook nog gepijpt en ja zonder condoom hadden we gepijpt?
Zeker sperma in je mond gehad
Badge +3
Ja dat had ik ja
Hoe is dat eigelijk?
Badge +3
Zo is het?????
Bd hoe voelt het enzo
Snap je wat ik bd
Hebben jullie het na die dag ook nog gedaan.
IK heb het allemaal gelezen en ben blij voor je dat het is "gelukt". Veel plezier samen de komende tijd!
Badge +3
Snap je wat ik bd

eigenlijk niet

en sorry voor mn late reactie

groetjes f1fan
Ik word gwn jaloers
Badge +3
Haha dat waa ik ook voordat dat gebeurde? maar volg de tips die hier staan dan likt het jou ook wel
Badge +3
Wauw was* en lukt*
Wat bedoel je met ‘heb hem ook gedaan’? Bedoel je zegmaar seks in de anus?
Badge +3
Ja dat bedoel ik ja

Reageer