Weet niet of ik homo ben

  • 22 March 2018
  • 6 reacties
  • 228 Bekeken

Badge
Hoi
Laat ik maar direct beginnen. Ik ben 12 jaar en zit nu dus in brugklas. En het probleem is dat ik denk dat ik homo ben. Ik heb dit dus al voor een tijdje. Want ik ben wel meer gecharmeerd door jongens dan meisjes en ik krijg ook sneller een stijfe door jongens dan meisjes maar ja ben ik niet een beetje te jong om direct al te weten of ik homo ben. En zo ja hoe vertel ik dit aan mijn ouders en familie en vrienden!!!

6 reacties

Niet doe ik ook niet
Hoi Hoi,
je komt nog maar net in de puberteit! je kunt niet nual meteen weten of je homo bent.
wacht rustig af en schrijf eens op wat je leuk aan jongens en aan meisjes vind. misschien ben je wel bi?
ook met je ouders en vrienden vertellen zou ik even wacht. stel dat het niet zo is dan kom je een hele hectische tijd tegemoet!
het komt allemaal goed, wacht nu eerst maar een jaartje of 2.
xx RadeloosMeisje
Hey man, je hoeft het nog niet aan je ouders en vrienden te vertellen hoor. Rustig aan. Dat is misschien pas iets voor als je een vriend krijgt. Je kan het wel al weten dat je jongens leuker vind dan meisjes. Maar dat kan nog veranderen maar hoeft niet. Ik wilde je ook nog ergens voor waarschuwen, maar je was ineens weg op insta. Voeg me anders nog ff toe. Have fun and take care. Laterrrrs.
Hoi!

In de puberteit begin je je dit soort vragen te stellen. Dat is heel normaal, en je hebt de tijd om uit te zoeken op wie je valt.

Je hoeft dit niet zeker te weten. Het gebeurt dat mensen die denken dat ze homo zijn, toch ineens op het andere geslacht verliefd worden, of omgekeerd. Dat is helemaal ok.

Denk je dat je familie het goed zal opnemen?
Met je vrienden kun je hierover praten. Zij zitten misschien ook met twijfels.

Groetjes
x
Doe wat goed voelt

Reageer