Webcamseks

  • 21 May 2017
  • 9 reacties
  • 2047 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik heb gisteren webcamsex gehad met een meisje,
ik ben 15 en zij is 14. weet iemand of dit legaal of illegaal is?

9 reacties

Heyy jullie zijn allebei minderjarig dus volgens mij is dit gewoon legaal. Zolang niemand iets gedaan heeft wat 'ie niet wilde tenminste. Zorg wel dat de beelden niet uitlekken. Je kan het voor de zekerheid ook ff opzoeken op internet
Dankjewel voor de reactie, het was op omegle en we chatte wat en zij trok toen haar beha uit en vanaf toen ging het verder. Maar ik kon geen info vinden op het www dus ik vroeg het maar hier
Als jullie het beide leuk vonden en er geen sprake was van onderdrukking of dwang, dan is het volledig legaal. Kan een hele leuke ervaring zijn, maar let wel op dat er geen beelden uitlekken, ik zou dan ook altijd afraden om met je gezicht op dat soort beelden te komen. Dus bij camseks, geen gezicht!
Het is niet iliegaal maar kijk wel uit dit soort beelden lekken vaak uit
Ja, ik heb gehoord dat veel pedo's nep webcams enzo gebruiken, maar gelukkig sta ik er niet herkenbaar op.
Als je hoofd er niet opstaat kan er niks gebeuren, wand wie weet dat jij het ben. Maak je geen zorgen
If you are going to be with a woman on a page of cams for adults it is better that you be of age, so you prevent many problems with the law :8
Om webcamsex te oefenen, moet u de wettelijke leeftijd hebben bereikt. Wat u hebt gedaan, is niet illegaal omdat beide partijen ermee hebben ingestemd, maar wees voorzichtig. Het is normaal om webcamsex te willen oefenen 😛

Reageer