Vraag

Waterig sperma, hoe zou dit komen?

  • 16 November 2022
  • 16 reacties
  • 4376 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Als ik na 10 minuten aftrekken klaarkom is mn sperma altijd dik en wit. Maar na 30 of 40 minuten edgen (klaarkomen uitstellen) is het altijd heel erg waterig. Hebben meer jongens dit en hou zou dit komen?


16 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heyhey @tim16 ,

Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige. Ik heb alleen geen idee hoe dit komt.

Groetjes,

TheMusicDude

Reputatie 7
Badge +17

Ah ok. Best benieuwd hoe dat dan komt. De waterige is ook veel lastiger opruimen. 😄

Ik heb dat opgezocht. Sperma bestaat maar voor een heel klein deel uit zaad wat in je ballen word gemaakt. Het meeste is vocht wat door de prostaat word gemaakt. Hoe erger je opgewonden raakt hoe meer de prostaat dit vocht aanmaakt en hoe je edged hoe dunner en wateriger het sperma wordt. Maar er komt dan vaak wel veel meer uit dan als je snel klaar komt. 

 

Als je echt super opgewonden raakt komt bij sommige jongens dit prostaat vocht er trouwens ook uit zonder dat je klaar komt. Als je langdurig op het randje zit gaat er een soort klepje open en stroomt het er uit maar je kunt dit ook met een prostaat massage (wat trouwens echt SUPER lekker is)! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb dat opgezocht. Sperma bestaat maar voor een heel klein deel uit zaad wat in je ballen word gemaakt. Het meeste is vocht wat door de prostaat word gemaakt. Hoe erger je opgewonden raakt hoe meer de prostaat dit vocht aanmaakt en hoe je edged hoe dunner en wateriger het sperma wordt. Maar er komt dan vaak wel veel meer uit dan als je snel klaar komt. 

 

Ok, dat klinkt wel logisch. is gewoon heel veel voorvocht dus. En na edgen komt er idd ziek veel uit 😅

Reputatie 3
Badge +2

@tim16 

Dit kan inderdaad! dit heb ik zelf ook!

https://www.bing.com/ck/a?!&&p=ac6c61747521a1afJmltdHM9MTY2ODU1NjgwMCZpZ3VpZD0xZDUyOGQxMS0wMmU2LTY0YTMtMjU3YS05ZjRmMDM0YzY1ZGImaW5zaWQ9NTE2NQ&ptn=3&hsh=3&fclid=1d528d11-02e6-64a3-257a-9f4f034c65db&psq=wiki+how+sperma&u=a1aHR0cHM6Ly9ubC53aWtpaG93LmNvbS9KZS1ob2V2ZWVsaGVpZC1zcGVybWEtdmVyZ3JvdGVu&ntb=1

 

Bekijk de bovenstaande site

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het opzoeken @RobloxFortnite  Weer wat geleerd. Dat orgasme tegenhouden op het randje is me 1 keer gelukt. Er kwam toen idd een heel klein straaltje sperma uit maar ik bleef wel stijf en kon gewoon doorgaan. Kwam daarna wel echt hard klaar 😄

Dat is volgens mij wel moeilijk maar zeker de moeite waard dan. 😉

Waarom is mn bericht eig in eens weg @kindertelefoon ? 

Reputatie 7
Badge +17

Wel raar dat je bericht weg is idd. Had je ook tekst gekopieerd  van een site? Want dan moet er bronvermelding bij dacht ik.

Nee had niet gekopiert maar gewoon zo geschreven wat er stond..

Kan de kindertelefoon iemand antwoorden wat ik verkeerd heb gedaan of gezegt please 

Hoi @RobloxFortnite ,

Je vraagt om een reactie van De Kindertelefoon omdat je niet weet waarom jouw beriht is verwijderd. Je hebt hier op 21 november een e-mail met een waarschuwing van ons over ontvangen. We leggen het nog een keer uit.

 Je reactie is in strijd met forumregel 11. Bij gebruik van teksten vanuit een andere bron, is een bronvermelding verplicht. De Kindertelefoon is tegen plagiaat, dus vermeld de bron wanneer je een tekst vanuit een andere bron hebt overgenomen. 

Anne - De Kindertelefoon. 
 

Badge

eindelijk hier een topic over gevonden

Reputatie 7
Badge +15

Maar nu heb je nog geen andwoors tim…. 
idk want ik ben een meisje 

 

  1. Mij_Niet_Gezien 
Reputatie 7
Badge +17

@Mij_niet_gezien had al wel antwoord hoor. @RobloxFortnite had wat dingen opgezocht.  Dat waterige komt dus omdat er veel prostaatvocht bij het sperma komt als je erg opgewonden bent.  

Reputatie 1
Badge

Als ik na 10 minuten aftrekken klaarkom is mn sperma altijd dik en wit. Maar na 30 of 40 minuten edgen (klaarkomen uitstellen) is het altijd heel erg waterig. Hebben meer jongens dit en hou zou dit komen?

Tim ben jij niet helemaal batje. Jij klopt je sperma gwn op. Het word er dit wit en stijf van.

Reputatie 3
Badge +3

Als ik na 10 minuten aftrekken klaarkom is mn sperma altijd dik en wit. Maar na 30 of 40 minuten edgen (klaarkomen uitstellen) is het altijd heel erg waterig. Hebben meer jongens dit en hou zou dit komen?

je maakt meer vocht aan in je prostaat dus er is gewoon even veel sperma maar meer vocht waardoor het verdund is volgensmij

Reageer