Vraag

wat zouden jullie doen?

  • 9 August 2022
  • 14 reacties
  • 1475 Bekeken

Badge

 

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen?

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen?

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet

 


14 reacties

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen? Dan plas ik in het kleedhokje .

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen? Zolang mogelijk ophouden en als het echt niet meer kan in een flesje of in de berm

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet. Wachten tot hij vrij komt en anders een ander toilet zoeken in die trein. Of ophouden en als het echt niet meer lukt zoek ik een rustige plekje en plas ik daar in een hoekje of prullenbak ofz. (Dit is dus mij 1x overkomen)

 

Reputatie 1
Badge +3

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen? Omkleden en daarna naar de wc.

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen? Ik zou het nog even op proberen te houden tot dat we wel konden stoppen. Als dat niet lukt heb ik altijd een flesje water bij mij in de auto als we lang reizen, dus dan zou ik daarin plassen. (Wel het flesje eerst leegmaken natuurlijk)

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet Wachten totdat degene op de wc klaar is en dan gaan

 

Wat zou jij doen?

Reputatie 5
Badge +4

Ga gewoon voordat je weg gaat naar de WC

Problems solved!

Reputatie 2
Badge +3

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen?

In het hokje plassen. In het putje 
 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen?

flesje ofzo
 

je zit in de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet

Flesje of wachten tot de wc vrij is en als het nodig is 1 straal in mn onderbroek

Badge

@anoniem123987 

 

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen?

dan zou ik als ik mijn zwembroek aan had gewoon daardoorheen op de grond pissen. Anders op het bankje pissen zodat het niet klettert, of de grond als het echt moet 

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen?

In de berm

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet

uitstappen bij het volgende station of wachten

Reputatie 4
Badge +3

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen?

In het putje in het hokje

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen?

vragen aan ouders of we echt niet even kunnen stoppen bij tankstation

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet
ligt eraan waar ik heen ga

Badge

bedankt iedereen!

 

 

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen?

in het hokje plassen;

als ik m’n gewone kleren nog aan heb:

als staand plassen plassen tegen de muur aan plassen

 

Als ik naakt of alleen onderbroek aan heb:

met 1 been boven een putje en dan tegen been aan plassen

 

 

als ik al een zwembroek aan heb: 

door mn onderbroek en zwembroek heen plassen gewoon waar ik sta
 

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen?

in een fles of echt knijpen tot volgende tankstation

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet

wachten of prullenbak 

 

 

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen? Gewoon in de kleedkamer plassen op de grond

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen?

In een flesje plassen. 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet. Wachten tot hij vrij komt. Als ik het echt niet meer vol hou dan doe ik het op een rustig plekje in een flesje of in een prullenbak ofzo.

Reputatie 7
Badge +15

 

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen? snel aankleden, en naar de wc gaan, die zitten meestal heel dicht bij 

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen? ophouden dan maar, maar meestal kan je wel binnen een halfuurtje plassen

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet gwn, voor de deur wachten, tot dat hij niet meer bezet is….

 

Mij_Niet_gezien

 

Ben wel een meisje maar dit zijn mijn antwoorden.

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen? Gewoon op de grond in mijn bikini plassen in het zwembadhokje

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen? In een leeg blikje of flesje plassen

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet een rustige plaats opzoeken en  stiekem op de zetel plassen of op de grond

Gadverdamme wat zeggen hier veel mensen dat ze op de grond plassen.  Lekker voor degene die na je komt.....

 

wat zou je doen als:

je aan het omkleden bent in het zwembad en je moet heel nodig plassen? Heel snel omkleden en dan super vlug door naar het toilet

 

je zit in de auto op de snelweg, kan niet stoppen en je moet nodig plassen? Proberen op te houden, en als dit echt niet gaat kijken of er in auto iets ligt waar ik in kan plassen.

 

je zitvin de trein en je moet nodig plassen, en de wc is bezet Doorlopen in de trein naar het volgende toilet en hopen dat deze niet bezet is.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mimo,

 

https://www.quest.nl/mens/psychologie/a34572176/waarom-is-het-zo-gruwelijk-lekker-om-in-plassen-te-stampen-en-herfstbladeren-te-schoppen/

 

oh, dat zijn andere plassen…..

 

Je hebt wel een . @Mimo 

 

 

Iets anders,

ze zeggen toch altijd dat je beter zittend kunt plassen…. als jongen..……omdat het minder spettert…..… nou, ik ben er nog niet helemaal uit of dat wel zo is…..

 

 

https://www.seniorennet.be/Pages/grappig_schattig/posts/9346

 

 

 

@anoniem123987 

…... Als dat niet lukt heb ik altijd een flesje water bij mij in de auto als we lang reizen, dus dan zou ik daarin plassen. (Wel het flesje eerst leegmaken natuurlijk)

 

niet eerst dat flesje leegdrinken...niet doen ….dan maak je het jezelf alleen maar nog moeilijker

enne…

vergeet de eerstvolgende keer dat je daarna dorst hebt niet wat er in je flesje zit….just saying 😀

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reageer