wat vinden meisjes leuk aan een jongen

  • 23 November 2012
  • 32 reacties
  • 2859 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb wat topics gezien waar meisjes aan jongens vrage wat ze leuk vinde aan meisjes,
maar ben ook wel benieuwd wat jullie aan ons (jongens) leuk vinde ;)



eeehm, heb ik iets verkeerds gezegd...? reactie plz

32 reacties

goeie stijl
er verzorgt uitzien
veel zelfvertrouwen
lief
betrouwbaar
sixpack , mag wel hoeft niet maar ik heb heb het niet zo met dikke jongens
Ik vind humor het belangrijkste maar ik kijk altijd als eerste naar het haar en de ogen 
Heeei

Ik vertel even wat over wat ik leuk of niet leuk vind aan dingen die jongens doen en hoe ze eruit zien.

Uiterlijk jongens:
Zelf val ik meestal op jongens met bruin haar die een beetje gespierd zijn. Ik heb geen idee waar het vandaan komt maar ik vind armspieren sexy 😛. Heel veel jongens denken dat meisjes een sixpack mooi vinden en ja het is ook wel sexy, maar daar draait het niet alleen om hooor 😉. Ik vind jongens met een lieve mooie lach heel lief 🙂. 

Innerlijk jongens:
Ik heb het gevoel dat de meeste jongens toch best wel naar het uiterlijk van een meisje kijken en dan bedoel ik borsten, kont etc. Ik denk dat ieder meisje gewoon graag een lieve grappige jongen heeft die voor zichzelf op durft te komen maar niet super stoer is en daar bedoel ik mee schelden met bv. kkr. Dat haat ik echt 😛.

Nog meer vragen? Stel ze :D

x
Ik vind jongens die veel grapjes maken leuk, ze moeten ook behulpzaam zijn.
een beetje gespierd is niet echt nodig maar wel heel leuk.
ik vind het leuk als jongens V-hals shirts dragen.
ik vind het irritant als jongens stoer doen of hun haar zo naar achteren zwiepen.
hoop dat dit helpt
Ik let het meest op de ogen en het haar. 
Ook vind ik zelf dun wel mooi en zo..

maar het aller belangrijkste blijft innerlijk. Aardig, vertrouwd, serieus maar wel ook echt lollig. En een snufje romantisch graag. 

xxx CatGirl1833
Badge +1

hij moet gwn aardig tegen me zijn ook als zn vrienden er bij zijn, loyaal en vooral niet jaloers (HELE grote afknapper) betrouwbaar, iemand waarmee je kan lachen maar ook serieus zijn dus niet perse van die diepgaande gesprekken maar dat ie ook gwn jaloers zijn. heel lief ook tegen mn familie en broertje enzo

ik val op jongens die beetje flirten maar niet te erg, grappig zijn en hij MOET aardig en lief zijn tegen meisjes (tegen jongens mag ie zn gang gaan :D)
de uiterlijk telt voor mij minder mee

groetjes, namen

zat jij maar op mijn school!

Reageer