wat vinden meisjes leuk aan een jongen

  • 23 November 2012
  • 32 reacties
  • 2863 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb wat topics gezien waar meisjes aan jongens vrage wat ze leuk vinde aan meisjes,
maar ben ook wel benieuwd wat jullie aan ons (jongens) leuk vinde ;)



eeehm, heb ik iets verkeerds gezegd...? reactie plz

32 reacties

ik vind het  de borsten en de vagina vaak opwindend
uh, ik hoop dat je de titel niet hebt geleze, want anders geven ze niet goed les op jou school 😃
Innerlijk, uiterlijk ook wel alleen innerlijk is altijd het belangrijkst. En een leuke stijl! 
wat voor innerlijk?
ik val op jongens die beetje flirten maar niet te erg, grappig zijn en hij MOET aardig en lief zijn tegen meisjes (tegen jongens mag ie zn gang gaan :D)
de uiterlijk telt voor mij minder mee

groetjes, namen
Houdie Project X,

Nouja ik ben een jongen maar je moet het zo zien. Een meisje heeft echt niet super veel eisen.
Ik denk persoonlijk dat ze gewoon een lieve, grappig en aardige en zeker betrouwbare jongen willen.
Als jij die jongen kan zijn, dont shy en pak die kans.

LifeAssistence,
The guide for the life
je hebt helemaal gelijk 😃
heej,

Ik vind het leuk als een jonge ook wel beetje een kont heeft.
en hij moet er gwn goed uitzien, hoeft niet perfect want het gaat om de binnekant.
maar beetje verzorgd mag wel.

xx
Dit bericht is verwijdert door de Kindertelefoon.
Hij moet veel lachen 
dan pas is ie aantrekkelijk!:)))))
Een, jongen moet stijll hebben,,
Een figuur.:o
En nice
Lief, en brutaal:p
Jongens waarmee je kunt lachen en waarvoor je je niet hoeft te bewijzen 🙂
Deze reactie is verwijderd door de Kindertelefoon, want in strijd met de forumregels.
meisjes vinden de lichaam opbouw leuk en haar stijl en zo kan je maar door gaan.
ik hoop dat dit een beetje gaat helpen??
Groetjes
Ik vind het fijn als een jongen er goed verzorgd uitziet, zelfverzekerd is, maar niet arrogant, en dat hij echt laat zien dat hij alleen jou wil
Bedankt allemaal voor jullie reactie!!!:o
Ik vind het leuk aks een jongen tegen mij AARDIG, is en tegen andere jongens mag hij z'n gang gaan innerlijk telt en uiterlijk niet 
Hopelijk is dit goed

xxx anoniem meisje1 xxx
Heei

Ik vind het leuk als een jongen natuurlijk knap is maar het allerbelangerijkste is dat een jongen aardig is en sociaal.
Het is ook wel fijn als de jongen een vrienden groepje heeft en dat het niet zo'n alleen staande nerd is.
Verder is humor ook wel belangerijk

X
Ik ben zelf ook een jongen, maar hopelijk mag dat ook. Veel meisjes zijn het in ieder geval met me eens.

Ik kan helemaal verliefd/opgewonden worden van bepaalde jongens;

Jongens (liefst tussen 1,70 m en 1, 80 m; de meesten dus) met van die losse T-shirts (blauw, groen of grijs) met van die soort capuchons die ook aan de voorkant zitten en van die touwtjes. Strakke, lange broeken. Vest open en los over hun schouders hangend. Schoenen liever geen vans of uggs. Bruin, donkerblond of zwart haar dat niet lang is maar ook zeker niet te kort. Hele diepe bruine ogen of hele lichte blauwe ogen. Liefst een lichte huidskleur (nee, niet racistisch, gewoon eerlijk). Van die extreme sixpacks, sieraden, tattoos en bling bling zijn overdreven en die heb ik dus liever niet (hoewel een beetje sixpack nog wel lekker is). Niet te veel haar overal. Egale huid met niet al te veel puistjes of sproeten of zo. Piemel graag met een flexibele voorhuid. Niet te klein en ook niet te lang en met het vermogen om stijf te worden haha. Sterke benen, mooie billen... ik kan nog wel even doorgaan.

Qua innerlijk;
Gevoel voor humor, maatschappelijk betrokken, oog voor mens en milieu, teder maar ook soms stoer, romantisch, niet te terughoudend over dingen als seks (maar wel voorzichtig EN hij moet zijn grenzen durven aangeven), eerlijk, trouw, lief, schattig, leuk, beetje dezelfde interesses/hobby's (voetbal, reizen).

Maar dat is echt mijn ideaalbeeld; mijn vriendje voldoet ook niet aan alle eisen.
Ik vind het leuk als een jongen goed bij mij kan vingeren en een grote lul heeft
Qua uiterlijk: kort zwart haar (zo'n justin bieber of zayn malik kapsel) bruine ogen, licht getinte huid, beetje sportief lichaam
Qua innerlijk: te vertrouwen zijn, niet te stalkerig en niet te lief zijn (daarmee bedoel dat hij niet elke dag lieve kleffe berichtjes moet sturen of bloemen moet kopen en dat soort dingen) mysterieus en hard-to-get zijn
ik vind dat een jongen er uit mag zie hoe hij wil. ALS HIJ MAAR ZICH ZELF BLIJFT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat hij lief is en er leuk uit ziet
Zelf hou ik van jongens die lief zijn en zorgzaam hij moet wel een leuke stijl hebben en ik ben best klein dus ik hou niet van lange jongens en ik vindt het zelf heel leuk als een jongen begint met flirten
Humor. Ietsje langer zijn dan het meisje. Zijn grenzen kennen. Manieren. Niet al te vol van zichzelf. Smaak en stijl. Kennis.

Reageer