Wat vinden meisjes geil aan een jonge?

  • 4 November 2013
  • 14 reacties
  • 18004 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat meisjes geil vinden aan een jongen.
en wat voor dingen een jongen kan doen om een meisje geil te maken.
zou namelijk handig zijn voor me vriendin ^^

groetjessssss!

14 reacties

Hhaha nou eehh  ik word geil als  ik per ongeluk-expres met mijn kont tegen een jongen aankom ;p. en wat ik  geil  vind  bij  een jongen zijn zijn ogen  alls je met je ogen dichterbij komt en  me sensueel kust ben ik verkocht !  :P
Miss kun je zomaar dr hand vast houde en je hand bij haar middel leggen, dan glijd je langzaam naar bove of benede, weet niet precies...
Sla een arm om haar middel en laat deze langzaam afglijden naar haar bil. 

Een lok haar wat in haar gezicht hangt achter haar oor doen, diep in haar ogen kijken en dan zoenen.

Geef kusjes in haar hals. (Vooral dit maakt haar gek!!!)

Bijt zachtjes op haar onderlip.
Raak steeds 'perongeluk' haar aan
Ik vind het leuk als hij 'de baas' speelt. Maar dat vindt niet elke meid. Ik hou er gewoon van de 'slaaf' te zijn. 
Wat mij opgeilt is als hij me kusjes in mijn hals geeft en me 'per ongeluk' aanraakt net als wat hierboven staat.
Sla een arm om haar middel en laat deze langzaam afglijden naar haar bil. 

Een lok haar wat in haar gezicht hangt achter haar oor doen, diep in haar ogen kijken en dan zoenen.

Geef kusjes in haar hals. (Vooral dit maakt haar gek!!!)

Bijt zachtjes op haar onderlip.


Bijt zachtjes op haar onderlip, dit lijkt me persoonlijk een beetje apart, dan kan ik lekkerde dingen bedenken!

xx
het scheint dat ze streling helemaal te gek vinden. eerst op de onderbeur dan steeds meer naar beneden geleiden. (beetje uit ervaring)
Hhaha nou eehh  ik word geil als  ik per ongeluk-expres met mijn kont tegen een jongen aankom ;p. en wat ik  geil  vind  bij  een jongen zijn zijn ogen  alls je met je ogen dichterbij komt en  me sensueel kust ben ik verkocht !  :P

helemaal mee eens :rolleyes:!
hoooooiii :)   ,

ga haar kietelen aan haar clitoris dat vind ze vast heel fijn kijk alleen wel uit dat je ouders niet thuis zijn anders krijg je gezeik.


doeiii
Ik vind het geil als een jongen met zijn langs mijn heup streelt en mij dan naar zich toe trekt. En dan mijn hals beginnen te kussen en dan langaam naar mijn mond. :D 
Ik vind het leuk als hij 'de baas' speelt. Maar dat vindt niet elke meid. Ik hou er gewoon van de 'slaaf' te zijn. 
Wat mij opgeilt is als hij me kusjes in mijn hals geeft en me 'per ongeluk' aanraakt net als wat hierboven staat.

wat houd bij jouw slaaf te zijn in?
bedoel je daarmee zoals sm?
Nou wat ik geil vind aan een jongen? haha als hij romantisch is :)
Als hij zijn arm om mijn middel heen legt en mij een knuffel geeft van achteren, dat gevoel is geweldig :)
x
Sla een arm om haar middel en laat deze langzaam afglijden naar haar bil. 

Een lok haar wat in haar gezicht hangt achter haar oor doen, diep in haar ogen kijken en dan zoenen.

Geef kusjes in haar hals. (Vooral dit maakt haar gek!!!)

Bijt zachtjes op haar onderlip.
ik weet wat je bedoelt en het werkt wel
Badge +1

sixpack

Reageer