Vraag

Wat vinden meiden van een onverwachte stijve

  • 29 June 2020
  • 5 reacties
  • 3124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 en word tijdens sport soms behoorlijk opgewonden van meiden met strakke broekjes. Ik heb gelukkig elke keer een stijve kunnen voorkomen. Ik vraag me af wat meisjes er van vinden als ze een jongen met een stijve zien tijdens gym, sport of in de klas of zoiets. Graag alleen antwoorden van meiden. En ook hoe oud je bent. Alvast bedankt voor de antwoorden!


5 reacties

Hoi anoniem7,

Ik ben een meisje van 14 en word eind augustus 15. Ik zou het niet perse raar vinden, want vaak hebben jongens het helemaal niet in de hand wanneer ze een stijve krijgen. Ook vinden jongens het vaak heel vervelend, of schamend. Daardoor zou ik er niet grappig over doen. Helaas denk ik dat ik een van de weinige ben en dat andere meiden er misschien wel grappig over zouden doen. Waarom ik dat denk? Bij mij in het vriendengroepje zit een jongen en pas gingen we met het hele vriendengroepje zwemmen (bij een meer). Toen kwam het onderwerp naar voren waarom jongens vaak een onderbroek dragen onder hun zwembroek. Het antwoord was (volgens ons) dat jongens soms een erectie (een stijve) krijgen als ze meiden zien in hun bikini en door het water en zo… Door middel van die onderbroek konden ze dat dan een beetje “verstoppen”. Mijn vriendinnen deden daar nogal grappig over en zeiden dat ze keihard zouden moeten lachen als die vriend een erectie zou krijgen. (Uiteindelijk is het niet eens gebeurd, maar goed… XD)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Nou weet je in ieder geval hoe ik er over denk. 

- Anoniempje_2005 

Ik denk niet dat een onderbroekt helpt een erectie te verbergen en ik zeg dat als een jongen. Ik denk eerder dat veel jongens een onderbroek onder een zwembroek dragen omdat je anders makkelijk kan zien dat de piemel bijvoorbeeld tegen je been aan blijft plakken.

Hey,

Ligt aan het meisje zelf. Sommige merken het niet op, sommige vinden het grappig en andere voelen zich er weer ongemakkelijk door.

Hoi anoniem7,

Ik ben een meisje van 14 en word eind augustus 15. Ik zou het niet perse raar vinden, want vaak hebben jongens het helemaal niet in de hand wanneer ze een stijve krijgen. Ook vinden jongens het vaak heel vervelend, of schamend. Daardoor zou ik er niet grappig over doen. Helaas denk ik dat ik een van de weinige ben en dat andere meiden er misschien wel grappig over zouden doen. Waarom ik dat denk? Bij mij in het vriendengroepje zit een jongen en pas gingen we met het hele vriendengroepje zwemmen (bij een meer). Toen kwam het onderwerp naar voren waarom jongens vaak een onderbroek dragen onder hun zwembroek. Het antwoord was (volgens ons) dat jongens soms een erectie (een stijve) krijgen als ze meiden zien in hun bikini en door het water en zo… Door middel van die onderbroek konden ze dat dan een beetje “verstoppen”. Mijn vriendinnen deden daar nogal grappig over en zeiden dat ze keihard zouden moeten lachen als die vriend een erectie zou krijgen. (Uiteindelijk is het niet eens gebeurd, maar goed… XD)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Nou weet je in ieder geval hoe ik er over denk. 

- Anoniempje_2005 

Het verschilt echt per jongen wrm ze een onderbroek dragen onder zwembroek.

Ik zelf vind het gwn lekkerder zitten maar wat je nog meer vaak hoort is: vinden stoer staan, vrienden doen het ook, of dus erectie verbergen

Reputatie 1
Badge

Ik ben een meisje van 13 en eerlijk gezegd is het redelijk normaal, je kan er zelf niet veel aan doen dus ja… 

Hoi anoniem7,

Ik ben een meisje van 14 en word eind augustus 15. Ik zou het niet perse raar vinden, want vaak hebben jongens het helemaal niet in de hand wanneer ze een stijve krijgen. Ook vinden jongens het vaak heel vervelend, of schamend. Daardoor zou ik er niet grappig over doen. Helaas denk ik dat ik een van de weinige ben en dat andere meiden er misschien wel grappig over zouden doen. Waarom ik dat denk? Bij mij in het vriendengroepje zit een jongen en pas gingen we met het hele vriendengroepje zwemmen (bij een meer). Toen kwam het onderwerp naar voren waarom jongens vaak een onderbroek dragen onder hun zwembroek. Het antwoord was (volgens ons) dat jongens soms een erectie (een stijve) krijgen als ze meiden zien in hun bikini en door het water en zo… Door middel van die onderbroek konden ze dat dan een beetje “verstoppen”. Mijn vriendinnen deden daar nogal grappig over en zeiden dat ze keihard zouden moeten lachen als die vriend een erectie zou krijgen. (Uiteindelijk is het niet eens gebeurd, maar goed… XD)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Nou weet je in ieder geval hoe ik er over denk. 

- Anoniempje_2005 

Reageer